Ik vind de meeste kinderstoelen zo log, en zoveel 'ruimte' innemen, het ding valt dan zo op.
Een kinderstoel meenemen doen we nooit. Bij de opa's en oma's staat een kinderstoel, en verder zit ze gewoon in de maxi cosi of zoiets. Jurian zit allang op een gewone stoel als we ergens eten, op zijn knieen, gaat ook prima.
Mijn vriendinnen hebben ook kinderen, dus daar doen we altijd het kind dat het het meest nodig heeft in de kinderstoel

PPM, wij eten nooit langer dan een kwartier hoor. Soms 20 minuten, maar dan mag Jurian tussendoor ook afruimen, want anders is het voor hem ook te lang. Frederiek blijft prima zitten, die vind het allemaal wel gezellig aan tafel. Maar ook voor haar is 20 minuten wel de max hoor. Dus als we ergens anders eten, en het duurt langer, dan gaat zij ook echt wel spelen na 20 minuten. Vind het onnodig om een net 1 jarige al zo lang aan tafel te laten zitten.
Gisterochtend wilde ik naar de kerk gaan, en opeens wilde Jurian ook mee. Nouja, best, probeer maar. Wij hebben 's morgens altijd maar een uur kerk, dus best te overzien. En het ging eigenlijk best goed. Hij zat naar zijn oma en mij, en daarnaast de andere opa en zijn oom, dus snoepjes genoeg