Refowebkids deel 17

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor jeepeecee » 21 mei 2012 11:15

Dat van die vierkante rompers heb ik ook met hema rompers gehad, je moet echt van die rompers met stretch er in hebben en niet 100% katoen. want die worden echt vierkant! Verder vind ik die van h&m ook wel goed, die sluiten heel mooi om de beentjes.
Afbeelding

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 21 mei 2012 11:27

@Jpc moest even lachen om je vierkante rompers haha maar wel heel herkenbaar ik heb 2 katoenen rompers van de hema gehad en die heb ik 1 keer aangedaan en daarna in de kledingzak gehad die werden net zo wijd als ze lang waren :lol: Die komen er hier ook niet meer in :wink:
Zal eens een keer bij de h&m kijken

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 21 mei 2012 11:40

Zeeman rompers vind ik juist heerlijk, die zonder mouwen. Niet voor Jurian hoor, die was altijd te dun. Die kon het beste Petit Bateau aan, maar die dingen zo duur, die kreeg ik af en toe van mijn oma. Lekker lang en smal. Maar Frederiek komt er amper in :oops: Rompers met lange mouwen draagt ze eigenlijk nooit, met korte mouwen loop ik er nu tegenaan dat die onder shirtjes met korte mouwen uitpiept. Dus binnenkort maar eens een voorraadje zonder mouwen kopen, bij de Zeeman, want hier heb ik dus een mollig kleintje :)

Liefie, ze eet idd prima, maar qua flessen is het nog niks minder. pas weer 1 nachtje zonder papfles 's avonds, maar dat is maar zo weinig. Meestal komt ze wel een keer tussen 7 en 11 voor die fles. En 's middags nog een gewone fles melk, omdat ze anders bijna niks drinkt, ze snapt de tuitbeker nu wel, maar echt veel krijgt ze er niet door binnen. En natuurlijk een bord pap 's morgens, al kan ze daar denk ik wel zonder, want brood vindt ze ook prima. Morgen maar eens vragen op het CB wat het beste is. Ben gewoon heel benieuwd naar haar gewicht, want als het weer zo laag is als vorige keer, dan vind ik die flessen en bord pap wel best.

Geniet Nina van haar speelgoed?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 21 mei 2012 11:57

@MissF rompers met korte mouwen is ook niet handig komen hier ook onder korte mouwen shirts uit. Bij de hema hebben ze super leuke rompers met spagetti bandjes.
Ik zou er dan niets aan veranderen hoor als Frederiek het zo goed doet op melk/pap Nina heeft heel lang 's nachts nog een flesje 120/4 gehad en ineens was het over ze wil na het eten niet eens meer een flesje melk. alleen een beetje sap en dan gaat ze lekker slapen.
Nina vind haar speelgoed leuk maar speelt liever met mijn knijpers of bakjes/deksels haha. En met dit weer kruipt/loopt ze heel de tuin door.

Gisteren liep Nina helemaal los langs tafel zo grappig ze had het niet eens door :lol:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 21 mei 2012 12:00

Heerlijk he, dit weer. Ik baal dan zo dat wij nog grint hebben liggen in de tuin, want ik laat frederiek dus echt niet kruipen in de tuin. sowieso kan het nu niet, omdat ze het dak aan het slopen zijn, er ligt veel te veel zooi. Maar zodra mijn man weer wat meer tijd heeft, komen er tegels in :D

Wat knap dat Nina liep! Op naar nog meer stapjes!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 21 mei 2012 12:05

@MissF Dat zou ik ook niet doen hoor... Hier ligt nu echt alles dicht dus Nina kan naar harte lust kruipen/lopen zonder dat ik heel de tijd in de gaten moet houden of ze iets doet wat echt niet mag (grond in haar mond stoppen enz zo vies...)
Hopelijk is het dak snel af en de tuin helemaal kind vriendelijk kan ze ook lekker naar buiten.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 21 mei 2012 13:53

Wij hebben hier in de achtertuin twee stukken waar gras ligt... hij vindt het echt heerlijk om in te liggen. Wel een voordeel dat hij nog niet kan kruipen :mrgreen: .

MissF. dus bij de zeeman hebben ze fijne rompers? Ik ben nu ook op zoek naar mouwloze rompers.

Hier gaat het namelijk erg hard met die dunne poepluiers van S... ppfff Er is op dit moment niet tegen aan te wassen.

Jannoek, vervelend dat die nachten even over zijn. Hopelijk heeft hij het weer snel te pakken. Je merkt dan zeker dat je echt moe bent he.

Hier gaan de nachten ook nog niet geweldig. Binnenkort S.imon maar eens voor een nachtje bij m'n ouders laten slapen.
Verder wordt hij wel steeds makkelijker. En daar ben ik wel blij mee.

O ja iets geven tijdens het aankleden/verschonen dat doe ik ook wel. Maar met t shirt/romper aan trekken, moet dus over het hoofd heen, dan kan dat gene wat hij in de hand heeft niet mee dus dan moet je het even los maken... nou en woest dat hij dan wordt.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 21 mei 2012 14:11

@ liefie ik vind juist de spagettigbanjesrompers niets. Die glijden zo van hun schouders af.

Ik heb ook altijd de rompers van de Hema, meestal die met stretch. Toch ook vaak de rompers met lange mouwen. Nu makkelijk onder een polo of t-shirt. Ik durf toch nog geen blote armen te doen bij J. OM de een of andere reden ben ik bij die kleintjes altijd bang dat ze het koud hebben,

En moe, ach volgens mij ben ik al een paar jaar moe. Ik merk daarin de overgang naar een 3e wel. Er is er gewoon altijd wel 1 wakker. Ik merk wel dat ik veel dieper slaap en soms helemaal versuft wakker wordt als er 1 huilt.

De middagfles hebben wij er nu een tijdje af, maar hij heeft wel honger hoor. Momenteel 2 keer fruithap en een een behoorlijke prak aan warm eten. Daar komt hij echt voor uit zijn wipper gestuiterd. Nu geef ik hem ook wel eens een broodkorst tussendoor, maar hij weet niet zo goed wat hij daarmee moet. Het zit nl niet op een lepel :lol: De avondfles heeft hij ook nog wel echt nodig, al zal ik blij zijn als wij die niet meer hebben, kan ik eindelijk eens om 20 uur gaan slapen :-$

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 21 mei 2012 14:34

E lianne heeft dus 's avonds geen avondfles meer. Maar gisteravond/vanacht was ze zo aan het rommelen. Dus er toch maar uit gegaan. Wat bleek na een hoop gekreun haar hele luier vol gedaan. Echt zo zielig dat gekreun. Melk hoefde ze niet.
Toen in bed gelegd, na een tijd begon ze weer een beetje te huilen. Toen ging johan er helemaal sacherijnig uit om een flesje te maken (die ze daarvoor helemaal niet wilde ;)) en toen hij boven kwam sliep ze :mrgreen:
Afbeelding

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 21 mei 2012 14:46

Ik heb Petit Bateau rompers. Ze zijn mooi, blijven goed en ik was ze gerust op 90 graden. Heb lange en korte mouw, ligt eraan wat er over gaat.

@JPC: Mooie meiden! (en arme Johan met zijn nachtfles;-))
Time flies when you have none!

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 21 mei 2012 21:07

jeepeecee schreef:Toen ging johan er helemaal sacherijnig uit om een flesje te maken (die ze daarvoor helemaal niet wilde ;)) en toen hij boven kwam sliep ze :mrgreen:
=D>

Appel
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Appel » 22 mei 2012 08:42

Ik heb ook een paar rompers van Petit Bateau. Die zijn hier echt wel favoriet. Jammer dat ze zo duur zijn... Maar rompers van de Hema vind ik ook erg leuk. Vooral de bijzondere rompers: de echte meisjesrompers bijvoorbeeld. Zó leuk!

We hebben van de buren een hele doos met plastic serviesgoed gekregen. Echt superleuk, ze vermaakt zich gelijk weer úren in de box. Ik merk wel echt dat het scheelt of je regelmatig speelgoed wisselt. Als je dat doet, dan spelen ze echt leuker/langer, merk ik.

Heerlijk, zulk mooi weer he? Onze tweede is op schoolreis vandaag, naar de speeltuin. Heerlijk toch, als het zulk mooi weer is! :D Het is zijn eerste schoolreis, en hij had er toch zin in! Zo leuk! Gisteren even met hem naar de winkel geweest om lekker drinken en lekkere druifjes en koekjes te halen. Stond 'ie te stralen bij de kassa: 'dat is allemaal voor mijn schoolreis! En ook een beetje voor mijn broer hoor.' =D>

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 22 mei 2012 14:58

Appel, leuk is dat he. Je ziet ze dan echt zoooo stralen. :mrgreen:

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 22 mei 2012 15:22

Hannah is zo aan de peuterspeelzaal toe. Ze hoort bij de buren de kleinkinderen en ze staat helemaal te stuiteren: jaaaaa met de kindjes, en de glijbaan en de wip en de schommel jaaaaaa. :D
Afbeelding

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 22 mei 2012 19:18

bij de zeeman hebben ze nu weer rompers met spagettibandjes voor meisjes erg leuk,
maar idd de zeeman zijn niet heel geschikt voor smalle babys

Terug naar “Archief”