Zeeman rompers vind ik juist heerlijk, die zonder mouwen. Niet voor Jurian hoor, die was altijd te dun. Die kon het beste Petit Bateau aan, maar die dingen zo duur, die kreeg ik af en toe van mijn oma. Lekker lang en smal. Maar Frederiek komt er amper in

Rompers met lange mouwen draagt ze eigenlijk nooit, met korte mouwen loop ik er nu tegenaan dat die onder shirtjes met korte mouwen uitpiept. Dus binnenkort maar eens een voorraadje zonder mouwen kopen, bij de Zeeman, want hier heb ik dus een mollig kleintje
Liefie, ze eet idd prima, maar qua flessen is het nog niks minder. pas weer 1 nachtje zonder papfles 's avonds, maar dat is maar zo weinig. Meestal komt ze wel een keer tussen 7 en 11 voor die fles. En 's middags nog een gewone fles melk, omdat ze anders bijna niks drinkt, ze snapt de tuitbeker nu wel, maar echt veel krijgt ze er niet door binnen. En natuurlijk een bord pap 's morgens, al kan ze daar denk ik wel zonder, want brood vindt ze ook prima. Morgen maar eens vragen op het CB wat het beste is. Ben gewoon heel benieuwd naar haar gewicht, want als het weer zo laag is als vorige keer, dan vind ik die flessen en bord pap wel best.
Geniet Nina van haar speelgoed?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...