Refowebkids deel 17

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefie
Generaal
Generaal

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor liefie » 19 mei 2012 11:46

Nina heeft witte stretch rompers van de Hema en daar draagt ze nog steeds 62/68 van haha die hebben hun geld ondertussen ook opgebracht...

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 19 mei 2012 12:41

Dan kan ik er dus ook nog een aantal bij kopen, haha. Vianne heeft ook al een tijdje die rompers mt 62/68 aan :)
Afbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 19 mei 2012 13:04

Hier ook voornamelijk die van de H&M zijn niet zo strak.
En hier een romper met lange mouwen en daarover een t shirt met korte mouwen.
Vorige week zondag had zoonlief een romper met lange mouw en een blouse met lange mouw aan. We kwamen thuis en haalden hem uit de maxi cosi, zeiknat van het zweet. Dus ik ga hem niet zo snel meer warme kleren aantrekken.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 19 mei 2012 16:14

Rompers maat 62/68 zijn hier al een poosje in de doos voor op zolder gegaan, ze heeft gewoon zo'n lekkere buik, dan zijn rompers al snel te strak, met als gevolg dat de luier te opgepropt zit, en er dus te weinig in past ;)
Witte shirtjes met lange mouwen heeft ze wel 1, maar die mouwen worden altijd zo zwart, die krijg ik niet meer schoon, en dat vind ik niet netjes, dus dan blijf ik die dingen kopen. Ze had overigens vandaag nog een gewoon shirtje met lange mouwen aan, maar ik vond het echt te warm vanmiddag daarvoor. 22 graden, daar horen korte mouwen bij :) Jurian loopt al een hele tijd met korte mouwen, die heeft het al zo snel warm, Frederiek iets minder, maar lange mouwen vind ik met dit weer niet meer nodig, dat doe ik zelf ook niet meer aan, met 22 graden.
Gelukkig schijnt het zomerweer te worden, dan kunnen de korte mouwen lekker de kast uit :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 19 mei 2012 19:47

Hier liepen de kids vandaag in hemd en onderbroek door de tuin, omdat ze het zo warm vonden. Heerlijk, weer lekker met z'n allen naar buiten!

@missf: zo'n wit shirtje kun je weer prima wit krijgen met een beetje bleek ;)

@jpc: wat een leuke foto's van jouw meiden!

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 19 mei 2012 20:47

Hier ook een lange mouw shirt onder de korte mouw shirts. Was wel toe aan iets nieuws om aan te trekken, maar duurde zo lang dat ze zo aankonden dat ik nog een paar lange mouw shirts bij ben gaan halen.

Voor E lianne doe ik er een romper met lange mouw onder. Die van de Hema en h&m die elastische kan je idd heel lang door dragen.

Bedankt voor reacties op foto's. E lianne is idd al groot aan het worden. Voor het eerst fruit hapje geprobeerd, maar ze is er wat ik al dacht nog niet aan toe. H annah zat met 4 maanden het eten al uit je mond te kijken, zij nog helemaal niet.

Alle jarigen als nog van harte gefeliciteerd.
Afbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 19 mei 2012 21:15

JPC, leuk is dat he om te proberen. :mrgreen: .

S.imon kan zich nu eindelijk zelf vermaken. Kletst en gilt er op los. Het is echt een boeffie.

Even een dom vraagje, wie herkent het nog meer huilen bij het uit een aankleden?? Het is voornamelijk met het aankleden.

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 19 mei 2012 21:30

Evelien schreef:JPC, leuk is dat he om te proberen. :mrgreen: .

S.imon kan zich nu eindelijk zelf vermaken. Kletst en gilt er op los. Het is echt een boeffie.

Even een dom vraagje, wie herkent het nog meer huilen bij het uit een aankleden?? Het is voornamelijk met het aankleden.

ja hoor, abel gilt alles bij elkaar. idd vooral bij aankleden, maar ook bij luiers verschonen

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 20 mei 2012 07:39

Hier vonden ze beiden aankleden ook niet zo leuk, maar ik geef ze altijd iets in haar handen om mee te spelen (een tube zalf of het deksel van het billendoekdoosje, heel simpel :) ) en zodra haar schone luier, romper en broek aan zijn, dan laat ik haar sowieso zitten op de commode, dat liggen vindt ze neit fijn, ze wil alles goed zien. en dan zittend haar shirt, dan is ze wel tevreden
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 20 mei 2012 08:12

Hier vond H annah dat ook niet leuk dat aankleden, nu eigenlijk nog niet maar ze houd het wel even uit zeg maar. Met E lianne heb ik er nog geen last van, alhoewel ze altijd wel heel verschrikt kijkt als ik haar shirtje over haar hoofd trek.

Leuk is dat he als ze zich zelf zo liggen te vermaken. E lianne kan ook zo met zich zelf lachen, dat is zo grappig om te zien.
Afbeelding

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 20 mei 2012 11:23

Niet echt gillen, maar ze vind het niet leuk als ik dr armpjes in de romper steek en dan ook nog weer eens een shirtje erover heen en/of tuniekje. Bij verschonen totaal geen last, dan is ze eigenlijk altijd vrolijk en vind ze alles prima!

Gister heeft ze trouwens het klokje rond geslapen zonder een late voeding! We waren al 2 dagen op pad geweest en ze had zeer weinig geslapen (en gewoon gezellig blijven :P ) dus ik was blij dat ze savonds eindelijk lekker sliep. We hadden zaterdag geen plannen dus ik dacht laat ik het gewoon een keer proberen en dan zien we vannacht wel! Maar die nacht werd sochtends 07.00! En gewoon gezellig kletsend wakker worden, wat ze eigenlijk ook altijd doet. Erg fijn dat ze het iig kan! Gister wel gewoon gevoed rond 23.00 want vind het gewoon gezellig :wink:
Afbeelding

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 20 mei 2012 21:28

Meneertje hier vindt verschonen/aankleden ook niet echt leuk. En dat is zacht uitgedrukt. Ik geef hem altijd wel iets in z'n handen, maar dat helpt niet echt... Hij vindt lampen reuze interessant, dus als ik 'm onder een lamp leg en daar een zetje aan geef gaat het een stuk beter. :mrgreen:

Hier gaat t slapen afgelopen week niet zo lekker. En dat is zuur, na wat nachten door te hebben geslapen... ;-)
Ik heb daardoor het idee dat bij mij al m'n moeheid er uitkomt van de laatste tijd, ik word zo suf wakker.
Inslapen gaat wel goed, dus dat is wel nog steeds een hele verbetering! Alleen wordt hij 's nachts echt gillend wakker. Waarschijnlijk is een doorkomend tandje de boosdoener. Hij heeft daarbij erg last van z'n oortje. Hopen maar dat dat tandje snel door komt en het slapen daarna ook weer beter gaat!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 21 mei 2012 10:22

@MissF Nina past normale rompers 62/68 ook niet meer hoor :D Alleen de witte stretch rompers van de hema die rekken gigantisch uit altijd makkelijk en aan de armpjes zitten ze mooi strak.
Eet Frederiek nog steeds zo lekker? En je was toch bezig de flesvoeding af te bouwen gaat dat goed?

@JPC Wat een mooie meiden! Voel jij je weer helemaal goed na de bevalling? Slik je nu weer minder medicatie tegen de epilepsie?

@Evelien Herkenbaar hoor dat verschonen/aankleden niet leuk is haha Nina kan er ook wat van... Al helpt het hier wel goed om haar tandenborstel te geven of een flesje of zo.
Laten zitten met aankleden werkt ook niet want Nina gaat direct staan en dan krijg ik ze niet meer aangekleed. Hoe gaat het voor de rest met S? Zijn de nachten weer wat beter?

@Dippie Lekker hoor zo een slaapkop! Nina heeft een periode minder geslapen (best een lange periode haha) maar nu slaapt ze weer uit 's morgens en overdag slaapt ze ook veel zal er maar lekker van genieten :lol:
Ben je al gewend aan het werken?

@Jannoek Herkenbaar wat je over de lamp zegt Nina moet ook altijd aan haar hanglamp zitten dikke lol heeft ze dan :lol:
Jammer dat het slapen even weer wat minder gaat! ALs je elke nacht een aantal keren uit je bed moet gaat dat veel beter dan af en toe eens een keer dan lig ik ook echt moed te verzamelen om er uit te gaan. Als je vermoed dat Floris last heeft van zijn oortje zou ik er echt een paar druppels Chamodent (vsm) is doen werkte hier echt SUPER en wij hebben nu standaard een strandlaken onder Nina haar matras liggen zodat ze niet zo plat ligt dan slaapt ze echt een stuk beter.
Is Floris al van het spugen af of geeft hij nog steeds veel terug?

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 21 mei 2012 10:33

@liefie we gebruiken al een poosje de druppels van chamodent. Helpt inderdaad wel goed volgens mij!
Vannacht heeft hij overigens weer heerlijk doorgeslapen, dus we hopen dat dat weer goed komt ;-)
Gisteren hadden manlief en ik het nog over het spugen, sinds een paar weken spuugt hij helemaal niet meer, dus ik hoop dat hij er helemaal overheen is gegroeid!

Wat rompers betreft; hier ook fan van de hema rompers, lekker goedkoop en rekken goed mee! ze hadden pas geen rompers met lange mouwen meer, dus toen had ik er één bij de zeeman gekocht, maar dat was geen aanrader, of je moet een kort kind hebben ;-).
Hij was in de lengte te kort en te wijd om z'n lijf, dus dat was geen succes.
Rompers met witte mouwen worden wel snel vies ja, maar ik gebruik dan vaak wat ariel vlekverwijderaar en dan gaan alle vlekken er ook perfect uit!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 21 mei 2012 10:43

@Jannoek Door die druppels is Nina ook door gaan slapen echt heel apart... nu gebruiken we ze niet meer hoor maar verdenken we Nina van oorpijn dan geven we ze direct. Wat een genot hè als je kindje doorslaapt na zo een lange tijd :D
Ik was de rompers gewoon op 90 graden en alle vlekken gaan eruit... (Ariel vlekkenverwijderaar durf ik niet meer te gebruiken is een nieuw jurkje van Nina door verpest) Maar de vlekken waren er wel uit :lol:
Zeeman romper heb ik ook 1 keer gehad maar hier viel hij ook wijd en kort geen suc6. Heb nu alleen nog maar hema rompers

Terug naar “Archief”