@MissF Nina past normale rompers 62/68 ook niet meer hoor

Alleen de witte stretch rompers van de hema die rekken gigantisch uit altijd makkelijk en aan de armpjes zitten ze mooi strak.
Eet Frederiek nog steeds zo lekker? En je was toch bezig de flesvoeding af te bouwen gaat dat goed?
@JPC Wat een mooie meiden! Voel jij je weer helemaal goed na de bevalling? Slik je nu weer minder medicatie tegen de epilepsie?
@Evelien Herkenbaar hoor dat verschonen/aankleden niet leuk is haha Nina kan er ook wat van... Al helpt het hier wel goed om haar tandenborstel te geven of een flesje of zo.
Laten zitten met aankleden werkt ook niet want Nina gaat direct staan en dan krijg ik ze niet meer aangekleed. Hoe gaat het voor de rest met S? Zijn de nachten weer wat beter?
@Dippie Lekker hoor zo een slaapkop! Nina heeft een periode minder geslapen (best een lange periode haha) maar nu slaapt ze weer uit 's morgens en overdag slaapt ze ook veel zal er maar lekker van genieten
Ben je al gewend aan het werken?
@Jannoek Herkenbaar wat je over de lamp zegt Nina moet ook altijd aan haar hanglamp zitten dikke lol heeft ze dan
Jammer dat het slapen even weer wat minder gaat! ALs je elke nacht een aantal keren uit je bed moet gaat dat veel beter dan af en toe eens een keer dan lig ik ook echt moed te verzamelen om er uit te gaan. Als je vermoed dat Floris last heeft van zijn oortje zou ik er echt een paar druppels Chamodent (vsm) is doen werkte hier echt SUPER en wij hebben nu standaard een strandlaken onder Nina haar matras liggen zodat ze niet zo plat ligt dan slaapt ze echt een stuk beter.
Is Floris al van het spugen af of geeft hij nog steeds veel terug?