Hier ook nogmaals gefeliciteerd met Floris!!
Evelien, lekker voor jezelf kiezen hoor! Ik heb heel lang heel veel aangekund, maar ook hier was het pas echt op, en besloten om toch wat meer voor mezelf te kiezen, en op een vrije dag gewoon eens op de bank te kruipen met een puzzelboekje. Dat doe ik echt nooit maar het is zo fijn, en het geeft echt energie. En dan hebben andere mensen pech, en de kerk soms ook, want ik doe het liever goed dan allemaal half en me continu schuldig voelen t.o.v. mijn man en kinderen dat ik zo vreselijk veel weg ben. Heerlijk om voor jezelf en je gezin te kiezen
Moederdag was hier een verassing

Ik vind het eigenlijk niet zo nodig zolang ze zelf nog geen benul ervan hebben. Mijn man had wel gevraagd wat ik zou zeggen als Jurian en Frederiek zouden vragen wat ik voor moederdag van hen wilde hebben

Dus ik kreeg een naaiblad, dat had ik wel verwacht, maar ze hadden samen ook nog een houten hart gekocht, met 3 waxinelichthoudertjes erin met chocolaatjes en mijn man had Jurian een het kleuren gezet, dus ik kreeg zondagochtend een prachtige Cars kleurplaat, half gekleurd. Jurian zei meteen: kom maar mama, dan maak ik hem meteen even af' dus die is de halve zondagochtend nog druk geweest.
Dus ik vond het al zo lief dat mijn man naast het naaiblad nog iets had gekocht en Jurian aan het tekenen had gezet, wat ik echt niet wist.
Ontbijt op bed ben ik niet zo van, al die troep in mijn bed, dus we hebben heerlijk uitgebreid ontbeten met zijn vieren, heerlijk

Liefie, jouw meisje ook bijna jarig he? Spannend!
Heeft iemand eigenlijk nog goede ideeen voor leuk speelgoed voor een bijna 1 jarige? Ik merk dat Frederiek echt wel iets anders moet hebben dan de knuffels en muziekdoosjes die nu in de box liggen. Ze speelt graag met Jurians speelgoed, maar die vindt dat vervelend. Dus eigenlijk wil ik speelgoed echt voor haar hebben, maar wat koop je dan voor zo'n kleintje? Wat vinden ze leuk? Een stapeltoren, of is dat te moeilijk? Jurian mag ook nog iets geven voor haar verjaardag, dus als er ideeen zijn...graag!

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...