@liefie: Jij zocht dacht ik de rozijntjes in die rode papieren doosjes? Die heb ik net bij de Wibra zien liggen!
Moderator: Moderafo's
Dippie schreef:Dan versta jij daar ook weer wat anders onder. Ik vind nou niet dat ik niet verantwoordelijk met mijn lichaam omga als ik niet let op de e-nummers en ontbijtkoek als tussendoortje eet of geef.
paprikameisje2 schreef:Mijn ncht die kraamverzorgstger is noemt het meer dan overdreven!!
Evelien schreef:Op het KDV waar S. naar toe gaat hadden ze pas een ouderavond over voeding, kwam een dieetiste over eten praten. Helaas waren wij op vakantie. Maar we kregen pas een brief mee waarin ze dingen gingen veranderen. Daar was ik echt super blij mee.
Ze geven zuivel en fruit als tussendoor. Geen smeerkaas en smeerworst op brood. Ben daar wel blij mee om te horen dat ze echt bewust kijken naar voeding.
Wij zijn nu echt wel aan het letten op eten, verzorging, kleding en speelgoed.
Zo had ik pas informatie gezocht over zonnebrand. Het schijnt dus zo te zijn dat je niet door de zon huidkanker krijgt maar juist door zonnebrand een verhoogde kans heeft op huidkanker.
http://www.greenjump.nl/Blog/post/2012/ ... anker.aspx
Dippie schreef:Dat klopt volgens mij, maar wat zou je als alternatief geven dan?
liefie schreef:Nina wil geen smeerkaas/smeerworst... Die eet appelstroop,jam,pindakaas,chocoladepasta,kipfilet,plak kaas,roomkaas,avocado
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten