Rienuku schreef:Koolhydraten schijnen toch niet zo verschrikkelijk goed voor je te zijn, en die zitten onder andere in brood, pasta, rijst, en aardappels, etc
Bron?
Moderators: Memmem, Moderafo's
Rienuku schreef:Koolhydraten schijnen toch niet zo verschrikkelijk goed voor je te zijn, en die zitten onder andere in brood, pasta, rijst, en aardappels, etc
ajl schreef:Terwijl ze dat juist bij de ww helemaal afraden om het jojoeffect te voorkomen. Vaak hebben de mensen de neiging om veel te weinig te eten en komen daarom weer snel aan na het afvallen.
sis schreef:Hallo refowebbers,
wat een interessant forum. Eentje waar ik wel belang bij zou hebben.
ik haat koken en sporten hou van chips en chocolade en ben vaak alleen thuis...
willen jullie mij een beetje steunen in de strijd tegen de kilo's?
hebben jullie nog tips e.d.?
sis schreef:... en ben vaak alleen thuis...
sis schreef:Hallo refowebbers,
wat een interessant forum. Eentje waar ik wel belang bij zou hebben.
ik haat koken en sporten hou van chips en chocolade en ben vaak alleen thuis...
willen jullie mij een beetje steunen in de strijd tegen de kilo's?
hebben jullie nog tips e.d.?
linde schreef:Nou over afvallen gesproken ben al enkele maanden fanatiek aan het sporten en mn vetpercentage is zo'n 10% gedaaldqua kilo's zit ik nu rond de -5.
Wil er eigenlijk nog 5 af!(nog liever 8 maar eerst maar es naar de -10)
parsifal schreef:Ik heb toch maar besloten om eerst te proberen wat spieren te kweken. Dit betekent dus eigenlijk dat ik niet echt minder ga eten, maar wel wat regelmatiger en hopelijk gezonder. Hierbij vraag ik me trouwens ook af wat suplementen doen. Ik gebruik eigenlijk nooit iets wat niet direct natuurlijk lijkt, op af en toe vitamine oplostabletten na en bij echt vreselijke hoofdpijn paracetamol. Als ik echter op internet lees over creatine, dan krijg ik het idee dat het eigenlijk een goedje is wat goed is voor de concentratie (wat ik voor het werk wel kan gebruiken) en goed voor spierherstel (dus na spieren trainen tot ze op zijn, groei van spieren) en verder geen bijeffecten heeft.
Terug naar “Psychologie & Gezondheid”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten