Moderator: Moderafo's
Boekenlezer schreef:Hallo hé, wat reageer je boos!![]()
Het kàn wel, maar het ligt naar mijn idee minder voor de hand dat een dame, zoals op de foto, vrijgezel blijft.
Ik heb ook wel eens een knappe vrouw van 40 jaar leren kennen, die vrijgezel was gebleven. Dus ja, het kàn wel.
Maar ik vind die dame op de foto wat meer dan alleen maar toevallig vrij knap. Ze ziet er ook goed gekleed en goed verzorgd uit. Gewoon het soort persoon, de uitstraling die ze heeft, geeft mij niet het idee dat zij iemand is die nooit een man zal vinden.
mw schreef:Nu we het er toch over hebben: vinden jullie dat de kerk de single vergeet?
meribel schreef:Daarnaast neem ik aan dat je eigenlijk gewoon op een ingewikkelde manier een compliment naar het meisje van de foto wil maken en haar graag mee uit zou nemen. Je vind haar een hele mooie vrouw waarschijnlijk.
mw schreef:Nu we het er toch over hebben: vinden jullie dat de kerk de single vergeet?
mw schreef:O nee, vrijgezel zijn is absoluut niet erg vind. Maar desondanks gun ik jou dat je erg lang, erg gelukkig wordt met deze dame in kwestie.
Boekenlezer schreef:Maar ik vind die dame op de foto wat meer dan alleen maar toevallig vrij knap. Ze ziet er ook goed gekleed en goed verzorgd uit. Gewoon het soort persoon, de uitstraling die ze heeft, geeft mij niet het idee dat zij iemand is die nooit een man zal vinden.
mw schreef:@Mohamed: nou ja zeg, wat een pech! Haha, wie weet moet je je tshirt uit de kast pakken en daarmee morgen gaan rondlopen
Mortlach schreef:Zo, net terug van een erg gezellig weekend. Veel treinen maar het was het helemaal waard. Strandwandeling, museum, samen koken, veel praten, nog wat dingetjes...
We zijn het er allebei over eens dat we het gauw nog een keertje moeten doen!
hubert schreef:
Is het een dame met de voor jou zo belangrijke aspecten? Ik ben benieuwd hoe dat afloopt. Laat je nog wat weten, eventueel privé? Dat zou ik leuk vinden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten