Moderator: Moderafo's
joepie schreef:wina schreef:Beste @mic,
Ik blijf er tegen protesteren, dat jullie het er over hebben alsof Jan Zijlstra zou genezen, Hij kan nog geen vingernagel genezen.
Elke ware christen die in geloof bidt kan het zelfde bereiken, omdat niet hij geneest maar God.
Dus waarom zou je naar Jan toe gaan?
joepie schreef:Dan zouden ze de artsen ook naar huis kunnen sturen?
En je wilt zeggen dat er in de kerken niet gebeden wordt?
Of geen ware Christenen zitten die bidden om genezing?
Gelukkig maak ik het dan anders mee.
Jan Zijlstra is helemaal niet nodig, we kunnen zonder tussenkomst van hem rechtstreeks naar God gaan met onze noden.
@mic schreef:je zegt dat iemand als jan zijlstra alleen maar bepaalde kwaaltjes geneest. Zelfs als zou dat zo zijn zegt dat nog niets
wina schreef:Waarom lopen ze dan allemaal zo hard naar J.Z ? Dan kwamen ze wel bij jullie.
joepie schreef:Dan zouden ze de artsen ook naar huis kunnen sturen?
En je wilt zeggen dat er in de kerken niet gebeden wordt?
Of geen ware Christenen zitten die bidden om genezing?
Gelukkig maak ik het dan anders mee.
Jan Zijlstra is helemaal niet nodig, we kunnen zonder tussenkomst van hem rechtstreeks naar God gaan met onze noden.
Dus waarom zou je naar Jan toe gaan?
Hoezo oncontroleerbare kwaaltjes? Ik ken iemand die twee ongelijke voeten had, (echt vrij fors verschil) en na een gebedsgenezing allebei z'n voeten genezen waren. Je kon gewoon de voeten zien groeien. Of 10 aidspatient waar mee gebeden werd en vervolgens nogmaals de diagnose gestelt werd en allemaal genezen waren.Frost schreef:@mic schreef:je zegt dat iemand als jan zijlstra alleen maar bepaalde kwaaltjes geneest. Zelfs als zou dat zo zijn zegt dat nog niets
O, het zegt dus niets als een gebedsgenezer zich nadrukkelijk beperkt tot de kwaaltjes waarvan het publiek niet direct kan controleren of het wel zuivere koffie is, precies zoals bewezen oplichters ook doen.
Weer wat geleerd; bedankt.![]()
(Hint: je zou verwachten dat een eerlijke gebedsgenezer de schijn van oplichterij zou willen vermijden)
Invincible schreef:Alle mensen die er niet zelf zijn geweest mogen m.i. niet op basis van subjectieve verhaaltjes op het internet hier even vertellen hoe het zit met JZ.
Voor de rest gelooft iedereen toch wel wat hij wil geloven.
@mic schreef:Hoezo oncontroleerbare kwaaltjes? Ik ken iemand die twee ongelijke voeten had, (echt vrij fors verschil) en na een gebedsgenezing allebei z'n voeten genezen waren. Je kon gewoon de voeten zien groeien.
Of 10 aidspatient waar mee gebeden werd en vervolgens nogmaals de diagnose gestelt werd en allemaal genezen waren.
@mic schreef:Hoezo oncontroleerbare kwaaltjes? Ik ken iemand die twee ongelijke voeten had, (echt vrij fors verschil) en na een gebedsgenezing allebei z'n voeten genezen waren. Je kon gewoon de voeten zien groeien. Of 10 aidspatient waar mee gebeden werd en vervolgens nogmaals de diagnose gestelt werd en allemaal genezen waren.Frost schreef:@mic schreef:je zegt dat iemand als jan zijlstra alleen maar bepaalde kwaaltjes geneest. Zelfs als zou dat zo zijn zegt dat nog niets
O, het zegt dus niets als een gebedsgenezer zich nadrukkelijk beperkt tot de kwaaltjes waarvan het publiek niet direct kan controleren of het wel zuivere koffie is, precies zoals bewezen oplichters ook doen.
Weer wat geleerd; bedankt.![]()
(Hint: je zou verwachten dat een eerlijke gebedsgenezer de schijn van oplichterij zou willen vermijden)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten