Ideaal ja, marktplaats. En ook buren met oudere kinderen is ideaal

Zijn houten loopfiets (met 3 wielen) kreeg hij van hen, en pas een berg houten treinrails.
De driewieler met stang hebben we van marktplaats vandaan, voor 5 euro ofzo hier in de stad. Dus geen extra benzinekosten enzo. Maar daar heeft hij zo goed als geen gebruik van gemaakt. Onze tuin kan hij niet in fietsen, en aan de straat mag hij nog niet spelen. Ik vond het ook geen succes om mee te nemen naar de winkel ofzo. Nu heeft hij een gewone fiets met zijwieltjes, en daar gaat hij regelmatig op mee naar de winkel. Dat fietst fijner. Bij opa en oma heeft hij wel uren op de driewielers daar gefietst, maar daar is ook ruimte genoeg, en kan hij gewoon alleen spelen.
Theeserviesje met echte stenen kopjes kregen we al bij Frederieks geboorte. Dat vond ik zo'n origineel cadeau. Maar daar kan ze voorlopig nog niks mee. Net als het felroze opblaasbootje, ook zo origineel, van een vrijgezelle vriend.
Ik moet nog op zoek naar een zomerjas voor Frederiek. Ik heb een witte gekocht die veel te groot is, en natuurlijk zo dom, om wit te kopen. Staat schattig, maar na 1 uurtje dragen al vies, met al dat gekruip. De zomer schijnt eraan te komen

Ik zag bij Zeeman een leuke bodywarmer, maar dan moet ik nog een spijkerjasje vinden. Nog maar even de stad in zo.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...