juffiejuf, wil je een ledikantje als cosleeper gebruiken? Volgens mij kan dat met vrijwel elk ledikantje (ik snap ech tniet waarom die gulliver daarvoor steeds genoemd wordt). ZIjkant eruit, aan de onderkant een latje erin, juiste hoogte kiezen (evt daarvoor extra gaatjes boren) en klaar. Wij hebben dat gedaan met een ledikantje wat wij bij de kringloop hebben gekocht.
Jannoek, ik wil ook alleen 'vertrouwde' oppas. M is meestal s avonds veel wakker en is lekker eenkennig. Mijn moeder is eigenlijk de enige die bij ons oppast, in de creche gaat t wel prima, maar dat is overdag. En de meiden zijn samen een keer bij mijn schoonouders geweest. Ik heb één keer, toen het echt niet anders kon, een half uurtje een kennis van me gevraagd (wel volwassene), maar zolang M nog wakker is s avonds komt er verder zeker geen 16-jarige oppas oid hier in huis. Dat zie ik gewoon niet zitten.
VPK, grappig he, dat sommige dingen zo'n grote aantrekkingskracht op die ukken kunnen hebben.
Evelien, brrr hangen in de wipstoel, onze oudste is er een keer mee omgevallen toen ze iets wilde pakken wat ernaast lag, ze lag er toen helemaal onder
M gaat sinds vandaag staan (op bed deed ze het al eerder, maar nu ook op onze laminaatvloer). Is ze meteen flink onderuit gegaan

. Ze heeft deze keer trouwens flink last van de inentingen, niet eerder zo meegemaakt (twee waardeloze nachten gehad, heb afgelopen nacht nog een uur beneden gezeten met haar