Grappig inderdaad al die verschillen!
Floris wordt steeds sneller en is zó ontdeugend. Wel hilarisch eigenlijk, maar soms echt om gek van te worden. Hij heeft het los staan goed ontdekt. Blijft echt wel een poosje los staan en gaat dan keurig zitten, zonder zich om te laten vallen, zoals hij in het begin deed als hij 'per ongeluk' los ging staan.
Verder loopt hij nu overal langs. Muur/keukenkastjes/bank/stoel/tafel maar ook met één hand langs de eettafel. Dat ziet er heel grappig uit.
Sowieso ziet dat lopen aan één handje er grappig uit vind ik
Hij loopt echt heel goed sinds hij nieuwe schoenen heeft. Blij dat ik me heb laten adviseren in de schoenenwinkel over wat het beste is in deze fase!
Wat drinken betreft: hier is de tuitbeker drama, geef 'm alleen mee naar de creche en zo. Hij drinkt daar zo slecht uit. We hadden er eerst een van nuby, met flexibele tuit, maar daar liep alles uit

Nu een van difrax, maar daar moet je wel heel hard aan zuigen (lukt mij zelf ook amper

).
Het beste drinkt hij uit een gewone beker. Hij knoeit niks, als ik 'm tenminste vast houd...
Ik heb voor donderdag een afspraak bij de osteopaat staan, ben benieuwd! Ik krijg toch steeds meer het idee dat hem iets dwars zit. Hij spuugt (weer) veel (meer), overstrekt zich enorm (met name als hij in bed moet, in de kinderstoel of in de wandelwagen) en heeft sinds de koorts begin maart nog steeds verhoging (steeds rond 37.8/37.9). Blijf dat raar vinden, hoewel hij volgens de huisarts kerngezond is.
Nog maar even afwachten!
Beterschap met de zieken!