="schaapje" Jouw onderschrift geeft een beeld over jezelf, je komt op een reformatorisch forum, waarvan je weet dat er niet in een holle aarde wordt geloofd, niemand iets op heeft met de restitutie-leer, je hebt het voortdurend over je getallen-symboliek, zelfs kleuren-symboliek, en je probeert dat anderen door de strot de duwen, maakt ruzie, beledigd mensen via pb, ..... en beweert dat je Jezus navolgt? Wie is het die niet instaat is de vrede te bewaren? Die er op uit is altijd maar weer de "verschillen" te zoeken in de leer?
Toch een goede pasen toegewenst.
De Heer is waarlijk opgestaan.
Ik heb met een heleboel onderwerpen helemaal niets op Schaapje en kom daar ook niet, er zijn hier Rooms Katholieken en 7e dags Adventisten en Jeh. Getuigen en Charismatische Christenen en veel leden van de Reformatorische kerken en nergens speel ik op personen anders kom je maar met een voorbeeld op het forum, dan kan ik mijn fouten herstellen.
Ik duw niemand ook maar iets door de strot en als men dat wel laat gebeuren is dat een beetje dom. Men zou alles toetsen aan de Bijbel.
Dat niemand deze onderwerpen interesseert is nog maar de vraag, ik heb andere ervaringen.
Ik zoek geen verschillen maar overeenkomsten want het gaat mij ook om de leer.
Namelijk de leer van Christus want ik zeg met Thomas van Kampen

: "Zijn navolger ben ik". Ja dat kan ik met de hand op mijn hart zeggen.
Vanochtend mocht ik daarvan zingen in een volle kerk en het gaat erom dat Hij is opgestaan en ik met Hem.
U zij de Glorie Opgestane Heer!
Ik had jou in een ander topic al goede Pasen gewenst.