Gezin en huishouding deel 5

Moderators: Memmem, Moderafo's

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Re: Gezin en huishouding deel 5

Berichtdoor Dippie » 29 mar 2012 10:15

Hier ook een Dyson, maar vraag me niet welk type. Zal vanavond eens aan manlief vragen!
Ben er overigens wel tevreden mee!! Sterke motor. Alleen vervelend dat je voor parket en vloerbedekking verschillende voeten erop moet zetten....
Afbeelding

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 29 mar 2012 11:16

Dippie schreef:Alleen vervelend dat je voor parket en vloerbedekking verschillende voeten erop moet zetten....

? Die van mij heeft een knopje waarmee je de borstel voor vloerbedekking in de voet uit kunt zetten. Dan is het dus geschikt voor gladde vloeren.

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 29 mar 2012 11:38

Oke, dat heb ik dus niet, moet er echt een andere voet op zetten, eentje zonder borstel.
Afbeelding

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 29 mar 2012 12:30

bij mijn vorige stofzuiger had ik één voet waarvan je de borstel kon 'inklappen' net als laura en één aparte parketborstel, in de praktijk kwam het er op neer dat ik die laatste eigenlijk nooit gebruikte.
nu heb ik een HENRY, bevalt ook goed! deze heeft ook één voet met inklapbare borstels. zit een grote zak in, hoef je niet zo vaak te vervangen, lang snoer (hele huis te zuigen uit één stopcontact 8) ). hij heeft een eco-stand en je kunt de zuigkracht ook harder zetten.
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 29 mar 2012 12:59

Per ongeluk is mijn nieuwe keukenset tussen de witte kookwas gekomen. dus zijn dus alle dingen goor wit geworden. Is hier nog wat aan te doen, of moet ik er maar mee leren leven?
Afbeelding

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 29 mar 2012 13:06

jeepeecee schreef:Per ongeluk is mijn nieuwe keukenset tussen de witte kookwas gekomen. dus zijn dus alle dingen goor wit geworden. Is hier nog wat aan te doen, of moet ik er maar mee leren leven?

Ergens Reckitt blauw te pakken zien te krijgen. Dat is een blauw/wit pakje met zakjes erin. (het vroegere poppetje blauw :D ) de witte was, dus uitsluitend met wit en evt. een blauwe handdoek erbij doen, schep soda in het hoofdwasvak. Je hebt ook speciale ontkleurder bij de drogist, ik meen van HG, maar dat zal best pittig duur zijn. Als je consequent alleen maar wit blijft wassen, wordt het op den duur minder goor.
Wat voor kleur was het? Mijn zoon had een keer een rood sokje erbij gestopt :cry: is nooit meer goed gekomen.

Lidia
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Lidia » 29 mar 2012 13:07

Wij hebben een Delphin en we vinden hem super werken. En dat gedoe met water vind ik nog wel meevallen. Het is maar een laagje, geen hele emmer.
En wat betreft de aanschaf: het is een heel bedrag, maar daar staat tegenover dat je nooit meer stofzuigerzakken hoeft te kopen en je huis wordt er echt veel schoner van. Als je hem alleen maar aanzet zit er al stof in het water, dat haalt hij gewoon uit de lucht. Dat doet een gewone stofzuiger echt niet.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 29 mar 2012 13:34

@jpc balen! van colour catcher heb je ook zakjes voor de witte was en die vind ik echt super goed werken (verkopen ze nu bij de action) je hebt ook gewone doekjes voor de witte was maar hier zit een soort poeder in.

juffiejuf
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor juffiejuf » 29 mar 2012 15:31

@ lidia; wat kost een delphin als ik het vragen mag.... Een rainbow kost 2000 euro hoorde ik. Ben wel benieuwd of het veel scheelt met een delphin. Las op internet dat een ook een pro aqua bestaat die vergelijkbaar is met delphin en rainbow.

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 29 mar 2012 16:51

liefie schreef:@jpc balen! van colour catcher heb je ook zakjes voor de witte was en die vind ik echt super goed werken (verkopen ze nu bij de action) je hebt ook gewone doekjes voor de witte was maar hier zit een soort poeder in.

maar werk dat ook nog als het al mis gegaan is?
Het keukensetje was zwart. echt balen dus. Ga iig dat reckett blauw eens proberen te vinden.
Afbeelding

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 29 mar 2012 16:53

jeepeecee schreef:
maar werk dat ook nog als het al mis gegaan is?
Het keukensetje was zwart. echt balen dus. Ga iig dat reckett blauw eens proberen te vinden.

jpc: de meeste kans maak je bij trekpleister of BAS :D Ik zal ook voor je kijken, als ik het zie laat ik het je wel weten.
Ik herinner me nog een tip: bruistabletten voor een kunstgebit :D

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 29 mar 2012 20:46

.
Laatst gewijzigd door LauraC op 29 mar 2012 21:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 29 mar 2012 21:19

Laura, hier zamelen we nu punten in voor het goede doel. Binnenkort is hier zendingsmarkt, dan willen ze van die punten artikelen aanschaffen om die op de markt te kunnen verkopen. Dus als je ze kwijt wilt, dan houd ik me (namens de ZGG) aanbevolen ;)

Lidia
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Lidia » 30 mar 2012 06:49

juffiejuf schreef:@ lidia; wat kost een delphin als ik het vragen mag.... Een rainbow kost 2000 euro hoorde ik. Ben wel benieuwd of het veel scheelt met een delphin. Las op internet dat een ook een pro aqua bestaat die vergelijkbaar is met delphin en rainbow.

Een Delphin kost € 2300,-, waarbij je je oude stofzuiger in kunt leveren en door mensen op te geven die een demonstratie willen de kosten naar beneden kan brengen.
Dat vind ik overigens wel het vervelende ervan (die mensen opgeven), maar je hoeft het niet te doen.

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 30 mar 2012 08:37

2300,- voor een stofzuiger :shock:
Daar koop ik er 15 voor...

Terug naar “Relaties”