Hier ook een Dyson, maar vraag me niet welk type. Zal vanavond eens aan manlief vragen!
Ben er overigens wel tevreden mee!! Sterke motor. Alleen vervelend dat je voor parket en vloerbedekking verschillende voeten erop moet zetten....
Moderators: Memmem, Moderafo's
Dippie schreef:Alleen vervelend dat je voor parket en vloerbedekking verschillende voeten erop moet zetten....
jeepeecee schreef:Per ongeluk is mijn nieuwe keukenset tussen de witte kookwas gekomen. dus zijn dus alle dingen goor wit geworden. Is hier nog wat aan te doen, of moet ik er maar mee leren leven?
liefie schreef:@jpc balen! van colour catcher heb je ook zakjes voor de witte was en die vind ik echt super goed werken (verkopen ze nu bij de action) je hebt ook gewone doekjes voor de witte was maar hier zit een soort poeder in.
jeepeecee schreef:
maar werk dat ook nog als het al mis gegaan is?
Het keukensetje was zwart. echt balen dus. Ga iig dat reckett blauw eens proberen te vinden.
juffiejuf schreef:@ lidia; wat kost een delphin als ik het vragen mag.... Een rainbow kost 2000 euro hoorde ik. Ben wel benieuwd of het veel scheelt met een delphin. Las op internet dat een ook een pro aqua bestaat die vergelijkbaar is met delphin en rainbow.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast