@ mw, ik heb het gezegd hoor, en ze was het helemaal met je eens
zonder gekkigheid, ik mag mijn krukken laten staan! dus ben idd vandaag naar de banenmarkt geweest, ik ben het gelukkig nog niet verleerd. Ik weet wat ik wil, en wat ik niet wil. Ik heb zelfs ergens mijn cv achter gelaten, en ze zouden kijken wat er mogelijk was. Verder ga ik het roc nog mailen, over de BBl verpleegkundige, ik ben namelijk wel benieuwd hoe lang die opleiding voor mij zou duren, omdat doktersassistente ook niv 4 is. Verder heb ik nog wel andere dingen die ik graag wil maar ik vertrouw erop dat het goed komt. Ik maak me er niet zo heel druk om.
vanmiddag belde een vriendin, en ben ik naar de intratuin geweest oooh wat heerlijk zeg om weer te kunnen lopen, zit nu wel met mn benen omhoog, maar ik heb gewoon geen pijn gehad zo vreemd voormij, maar zo heerlijk!
@annette de fysio zei dat ik dus geen krukken meer nodig heb, maar dat ik wel nog mn oefeningen iets braver moest gaan doen

er staat te veel spanning op de spieren, waardoor mn knie als het ware te weinig zuurstof krijgt waardoor die snel blauwig wordt. Dus vanaf maandag ofzo ga ik weer braaf 100

oefeningen per dag doen