Moderator: Moderafo's
liefie schreef:Sterkte met alle zorgen meiden! Is niet niks...
Wij hebben hier de laatste 2/3 dagen een mega jengelend meisje (ken ik helemaal NIET) en heb er echt moeite mee pffff... Ik denk zelf dat ze in een sprong zit want gisteren liep ze een eind langs de bank (grote hoekbank) en ze pakte zo over naar de tafel en liep zo verder![]()
Hopelijk is het snel over! En ik ben erg blij dat ze over een 1,5uur naar mijn ouders gaatGa een vriendin helpen poetsen in hun huis na een grote verbouwing.
Weet iemand of er nog van die bedklemmen te krijgen zijn om een slaapzak aan vast te maken? (ik weet dat het verboden is maar het zou heel veel rust voor Nina geven en voor ons ook)
Nu ligt ze nog geen seconde in bed en ze staat al weer en loopt huilend haar bedje door terwijl ze wel super moe is....
MissF schreef:Nou, van mij hoeft hij nog niet echt mee, ik vind hem nog wel erg jong. Ook is het altijd heel stil in onze kerk, een hele geconcentreerde gemeente, het schijnt zelf dominees op te vallenMaar dan stoort het zo als hij zit te springen en draaien, en ook als ik hem naar de creche breng voor de preek. Maar dit soort diensten vind ik wel goed om eens te proberen. Met dankdag gewoon weer
Gaan bij jullie meer kinderen zo jong al mee? Bij ons is dat niet echt gewoontje. Vanaf 4 jaar soms, en vanaf 5 ofzo elke zondag een keer denk ik.
liefie schreef:Gempa kan ze dan nog wel op haar buik slapen?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 26 gasten