, terwijl je vindt dat dat ieders eigen zaak zou moeten zijn?
Dat zijn mijn woorden niet.
Ik bemerk dat je mij niet begrijpt en gelukkig maar.
Ga rustig verder.
Moderator: Moderafo's
, terwijl je vindt dat dat ieders eigen zaak zou moeten zijn?
Anderzijds zijn we natuurlijk nog lang niet klaar met de discussie of een homo met relatie een oprecht en bijbelgetrouw christen kan zijn en dus ook op een christelijke werkplek kan werken. Binnen onze kringen is deze discussie nog maar net op gang gekomen.
Wilsophie schreef:Misschien is het gek dat ik deze opmerking maak, maar ik heb alle reden om dan vervolgens te weten dat bepaalde homo's een doelgroep zoeken om mee "verder" te gaan en dat is de opzet niet van deze discussie.
Dus vind ik vragen of suggereren van "geaardheid" niet echt relevant.
Misschien is het gek dat ik deze opmerking maak, maar ik heb alle reden om dan vervolgens te weten
citaat gravo: ten eerste is er op dit moment veel meer en ook andere informatie beschikbaar over wat homoseksualiteit is.
meribel schreef:@Jeewee, wat ik lastig vind te begrijpen is dat je zeer positief bent telkens over visies van bijv. gravo en hubert, maar zelf heb je al eerder aangegeven niet open te staan voor een relatie.
Hoe zit dat dan? ( als je het niet wil vertellen ook goed, maar ik vraag het me af )
meribel schreef: Dus je vind op basis van de bijbel dat een homoseksuele relatie in liefde en trouw wél kan en mag alleen voor jouw persoonlijk is het niet weggelegd?
Ik ga daar geen oordeel over geven. Ik zou willen dat iedere homo die een relatie aan wil gaan (of juist niet), die keuze samen met God maakt. En niet met goed bedoelende maar vaak betweterige medegelovigen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten