Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

lampje99
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor lampje99 » 26 feb 2004 21:03

nou zeker ik moet er echt niet aan denken. En ik bedenk me wel drie keer de eerstaankomende 10 jaar :wink: . Gewoon 10 jaar lang elke nacht lekker rustig slapen. Maar ze is ook wel een snoepje hoor! Ik zou haar niet meer kwijt willen. Alleen heb ik haar volume knop nog niet gevonden.
Heb jij ideetjes???
Na regen komt zonneschijn!!!

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 26 feb 2004 21:09

lampje99 schreef:nou zeker ik moet er echt niet aan denken. En ik bedenk me wel drie keer de eerstaankomende 10 jaar :wink: . Gewoon 10 jaar lang elke nacht lekker rustig slapen. Maar ze is ook wel een snoepje hoor! Ik zou haar niet meer kwijt willen. Alleen heb ik haar volume knop nog niet gevonden.
Heb jij ideetjes???

Ja lampje,

voorlopig 10 jaar geen gemeenschap :mrgreen: dat is wat je nu zegt! 8)

volume knopje? denk eens goed na! hoe krijgt een moeder een kind stil? :lol:
oké, je bent nog geen moeder maar je kan vast misschien oefenen..... :mrgreen:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 26 feb 2004 21:33

columbus schreef:
Daphne schreef:
columbus schreef:
bloempie19 schreef: :lol: Er zijn maar twee andere Dr. Love's! :lol:

quote]

Ja klopt, is genoeg ook :D

Ach... :cry: en ik wilde net solliciteren... 8) :wink: :mrgreen: :lol:

hoi Daphne

tja, eeh, die statuten hé! :mrgreen:

Neej, he, de dokter heeft me door... :wink: :oops: :mrgreen: :lol: 8) :D
Afbeelding

cash
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor cash » 26 feb 2004 21:36

ha dr Rosekapje

Ik ben aardig opgeschoten, ik reed net met mn brommert al liefdesgas toeterend door een mooi park in Emmen.
maar kreeg opeens een paar ijsberen achter me aan :?
Emmen, dan zit ik toch aardig in de buurt?? :D
mn kaart ben ik verloren en nu heb ik het gevoel dat ik een beetje uit de richting bent. maar Emmen ligt vlak bij Twente volgens de internetcafé baas waar ik nu ben.

tot straks denk ik

groetjes Cash

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 27 feb 2004 09:35

rosekapje schreef:Zeer geliefde collega's,

Allereerst wil ik me even richten tot Dr. Columbus, zou je me nog eens de statuten willen laten lezen???? En deze keer niet de kleine lettertjes weg tipexen he?! :mrgreen:
Ik begin het gevoel te krijgen, dat er wel het eea in veranderd kan (lees moet :mrgreen: 8) ) worden....

Lieve Dr. Bloempie, nee het geeft niks idd, en ja als Dr. Columbus vervelend wordt (en geloof me, dat zal nog weleens gebeuren :mrgreen: :wink: ) gaat hij idd weer in de snoezelkamer, ik zal je een PB sturen, waarin staat, waar ik de sleutel bewaar :mrgreen: ... Als je dat tenminste weten wilt .............. :lol: :oops: :mrgreen: :roll: .........

Lieve collega's. ik denk dat we er best met zijn drieën uit kunnen komen wat de statuten betreft :mrgreen: :lol:

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje

Aangezien dr. Columbus de statuten niet wil veranderen, kunnen we denk ik beter als hij vervelend is, hem opsluiten in de snoezelkamer. En dan kunnen wij met z'n tweetjes mooi eens die statuten bekijken (en veranderen) :mrgreen:
Enne, waar heb je die sleutel? Ik vind het ook leuk om hem eens op te sluiten! :lol:

Liefs. dr. Bloempie

muis
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor muis » 27 feb 2004 10:23

Hallo lieve dr. Love!!

Nadat ik die jongen (waar ik cola overheen had gegooid) wat drinken had aangeboden, heeft hij niks meer tegen me gezegd. :( Erger nog, hij stalkt me! :x
Het zal er vast wel mee te maken hebben dat hij zo verlegen is, maar als hij zo doorgaat, dan gooi ik met alle genoegen nog een glas cola over hem heen! :lol:
Maar ik wil helemaal niet dat het zo ver komt... Maar hij is voor mij nu een onbereikbare liefde. :cry:
Dr. Columbus, u had zo'n geweldige methode voor dames geschreven om meer 'durf' te krijgen. Heeft u dat niet ook voor mannen? Als hij me dan weer stalkt, dan gooi ik een sneeuwbal in z'n gezicht, met daarin een briefje waarin jouw methode staat. Dan zal hij me eindelijk veroveren! :D

Liefs muis

Skoezie
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Skoezie » 27 feb 2004 13:21

Kearl no!, det Vjens kuj toch kats nit leazen... verdup, da toch moar Riesses.

Mijn jagerspak is gansch van de motten vergeven, helemaal kats naar de foeker. Dus ik moet mijn jagerspak aandoen, en met mijn donderbus langs de schapendijk gaan flaneren (dat is toch daar bij die homoparkeer *ahum* plaats :?: :mrgreen: ).

Hah, ik ga gewoon met mijn donderbus op homo's jagen, zal ik ze eens een schot schroefjes in hun bips jagen, hehehe, en misschien vind ik daar ook nog wel wat vergeetmijnietjes om mee tenemen voor de deernes...

Probleem, mag een sallander jagen in twente?
Je hoeft er niet aan te twijfelen of ik gek ben ... die conclusie heb ik zelf al getrokken . JA IK BEN

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 27 feb 2004 14:07

cash schreef:ha dr Rosekapje

Ik ben aardig opgeschoten, ik reed net met mn brommert al liefdesgas toeterend door een mooi park in Emmen.
maar kreeg opeens een paar ijsberen achter me aan :?
Emmen, dan zit ik toch aardig in de buurt?? :D
mn kaart ben ik verloren en nu heb ik het gevoel dat ik een beetje uit de richting bent. maar Emmen ligt vlak bij Twente volgens de internetcafé baas waar ik nu ben.

tot straks denk ik

groetjes Cash

Lieve Cash,

Ja, Emmen heeft een heel mooi park :lol: , Het Noorderdierenpark, moet dat zijn geweest :lol: , maar had ik niet gezegd dat je voorzichtig moest zijn met het gebruik van de liefdesgastoeter in het bijzijn van dieren :mrgreen:

Die internetcafebaas heeft gelijk hoor, Emmen ligt niet zo ver van Twente, alhoewel in jouw tempo....

Lieve Cash, tot gauw :lol:

Liefdevolle groet Dr. Rosekapje
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 27 feb 2004 14:15

bloempie19 schreef:Aangezien dr. Columbus de statuten niet wil veranderen, kunnen we denk ik beter als hij vervelend is, hem opsluiten in de snoezelkamer. En dan kunnen wij met z'n tweetjes mooi eens die statuten bekijken (en veranderen) :mrgreen:
Enne, waar heb je die sleutel? Ik vind het ook leuk om hem eens op te sluiten! :lol:

Liefs. dr. Bloempie

Ha Collega!

Ik moet je allereerst zeggen, dat ik die sleutel altijd bij me draag :mrgreen: :lol: 8) en voor de veiligheid, zet ik natuurlijk niet op het forum, waar dat dan is 8) , je weet nooit collega... Enige voorzichtigheid is wel gepast hier, we weten toch niet wie er allemaal meelezen? :mrgreen: :roll: :wink:

Lieve collega, Dr. Bloempie, er is dan ook een PB naar je onderweg!!!! :lol:

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje

PS(sssssssttttt.....) in een twee-letterig woord :mrgreen: :oops: :lol: 8) :mrgreen: :wink:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 27 feb 2004 14:52

Skoezie schreef:Kearl no!, det Vjens kuj toch kats nit leazen... verdup, da toch moar Riesses.

Mijn jagerspak is gansch van de motten vergeven, helemaal kats naar de foeker. Dus ik moet mijn jagerspak aandoen, en met mijn donderbus langs de schapendijk gaan flaneren (dat is toch daar bij die homoparkeer *ahum* plaats :?: :mrgreen: ).

Hah, ik ga gewoon met mijn donderbus op homo's jagen, zal ik ze eens een schot schroefjes in hun bips jagen, hehehe, en misschien vind ik daar ook nog wel wat vergeetmijnietjes om mee tenemen voor de deernes...

Probleem, mag een sallander jagen in twente?

Lieve Skoezie,

Oeh, vervelend, dat je jagerspak helemaal aangevreten is :mrgreen: , je zou voordat je gaat jagen, dan echt een nieuwe moeten kopen, want wat is jagen, zonder een jagerspak? Weet je dan niet dat vrouwen/ meisjes en jaja, ook de deernes uut Twente, Salland (en omstreken) mannen in uniform en pak, errug aantrekkelijk vinden???? :shock: :lol: :shock:
Speciaal dan ook voor mannen ( :?: :mrgreen: :wink: ) als jou, hebben wij iets nieuws in de $HOP, een driedelig jagerspak, het pak is uitgevoerd in een zeer mooie organza love stof, en is verkrijgbaar in de kleuren: Groen.... :mrgreen:
Daarnaast hebben we een liefdesbuks ontwikkeld, echt heel speciaal, als je je prooi :mrgreen: gevonden hebt, leg je je buks in de aanslag, haal je de trekker over..... en ach.... daar verschijnen allemaal lieve zeepbelletjes, in hartvorm..... succes gegarandeerd :lol: :mrgreen: :wink:

Maar Lieve Skoezie, ik bedoelde meer aan de andere kant dan denk ik, nooit geweten dat daar een homo parkeerplaats was...... ik bedoelde daar aan de boskant, achter de sporthal, das echt een mooi plekje :lol: . Als je begint te lopen kom je vanzelf in Enter, jaja, Dr. Rosekapje heeft ervaring (met omwegen, helaas :? :mrgreen: :wink: ), maar nee Skoezie, hou het maar gewoon bij de deernes....

Je vraagt of je als Sallander op Twentese deernes mag jagen, nou, daar kan ik kort in zijn, Ja, dat mag, alhoewel je natuurlijk wel eerst alle kneepjes, van het twentse liefdesleven moet leren :mrgreen: , want Twentse deernes, zijn/gaan daar nogal prat op :mrgreen: :lol: :wink:
Maar geen nood, voor een ieder die op een Tukker wil gaan jagen, of het nou een deerne is of een veante is, is er nu een cursus ontwikkeld! Kniepen, en andere vormen van Twentse liefde....
Aanmelden voor deze cursus, kan vanaf vandaag.....

Skoezie, mag ik je een vraag stellen? Hoe kwam je erbij dat je als Sallander (ja, das net zoiets als een buitenlander :mrgreen: ) niet op Twentse deernes mocht gaan jagen?

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje
Laatst gewijzigd door rosekapje op 27 feb 2004 19:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Bob de snauwer
Verkenner
Verkenner

Doktertje

Berichtdoor Bob de snauwer » 27 feb 2004 15:38

Hallo Rosekapje,

Ik heb een vriendin en die ken ik al een hele tijd. Om presies te zijn vanaf dat ze de uitweg wist te vinden uit haar mama en op diezelfde tijd was ik ook aan de beurt. Onze 2 mama's waren daarbij vriendinnen geworden en zo doende. Nu waren we automatish besmet met het ziekenhuisvirus We besloten allebei in ons 4e levensjaar Dokter te worden. :idea: Om niet achter te blijven in onze ontwikkeling moest er geoefent worden. Dus, om de beurt dokter en patient wezen.
Dat heeft ook een keer geleid tot daadwerkelijke ziekenhuisopname. We hadden een verhaal gehoord over besnijdenis. Niet echt handig was dat.
Nu zijn we 20 jaar verder en we oefenen nog steeds samen. Alleen nou denkt zij dat ze volleerd is terwijl ik vind dat je nooit te oud bent om te leren. Help, zij wil niet meer en vind het tijd voor een nieuwe praktijk terwijl ik nog veel wil leren.

Groet, een verontruste dokter.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Re: Doktertje

Berichtdoor rosekapje » 27 feb 2004 19:47

Bob de snauwer schreef:Hallo Rosekapje,

Ik heb een vriendin en die ken ik al een hele tijd. Om presies te zijn vanaf dat ze de uitweg wist te vinden uit haar mama en op diezelfde tijd was ik ook aan de beurt. Onze 2 mama's waren daarbij vriendinnen geworden en zo doende. Nu waren we automatish besmet met het ziekenhuisvirus We besloten allebei in ons 4e levensjaar Dokter te worden. :idea: Om niet achter te blijven in onze ontwikkeling moest er geoefent worden. Dus, om de beurt dokter en patient wezen.
Dat heeft ook een keer geleid tot daadwerkelijke ziekenhuisopname. We hadden een verhaal gehoord over besnijdenis. Niet echt handig was dat.
Nu zijn we 20 jaar verder en we oefenen nog steeds samen. Alleen nou denkt zij dat ze volleerd is terwijl ik vind dat je nooit te oud bent om te leren. Help, zij wil niet meer en vind het tijd voor een nieuwe praktijk terwijl ik nog veel wil leren.

Groet, een verontruste dokter.

Ha Bob,

Je hebt het nog steeds niet geleerd he???!!!! Ik ben Dr. Rosekapje ja, BEGREPEN :mrgreen: .......

Wat fijn om zo'n lange en goede relatie met iemand te hebben, het gaat hier toch gewoon om vriendschap he? en niet de vrouw waarmee je getrouwd bent? :mrgreen:

Wat leuk dat je al zolang geleden wist, wat je wou doen, maar dan vraag ik me af, waarom jij er verder niks mee gedaan hebt en zij wel :mrgreen:
Wat die ziekenhuisopname betreft.... Alles goed afgelopen???? :shock: :roll: :mrgreen: :shock:

Wil jij zeggen, dat jij denkt dat ze nog niet volleerd is? Naar mijn weten is het echt wel een goede Dr. hoor :lol: :mrgreen:(en ik kan het weten 8) ) tja, en dat jij achterloopt, wat de ontwikkeling daarvan betreft, dat is wel logisch en te verklaren. Jongens/mannen, ontwikkelen zich nou eenmaal wat minder snel...... :mrgreen: (nu wil ik ze niet allemaal over 1 kam scheren, echt niet...... :mrgreen: ).
Lieve Bob, waar je inderdaad gelijk in hebt, is dat je nooit te oud bent om te leren.

Maar kan je je niet een beetje voorstellen dat ze niet meer wil oefenen met jou? Ik wel.... Ze is toe aan een nieuwe uitdaging, ze wil een nieuw impuls geven aan haar leven en dat betekend niet altijd maar doktertje met jouw spelen :mrgreen:

Wil je haar te vriend houden? Hou dan op, zoek een ander slachtoffer om mee doktertje te gaan spelen (jaja, een slachtoffer is ook een patiënt :mrgreen: ) Laat haar mooi haar gang gaan, met haar nieuwe praktijk en ga dan eens bij haar langs patiëntje spelen, vind ze vast leuk :lol: en zodoende kan jij ook nog van haar leren :lol:
Ook neem ik maar aan dat jullie vriendschap niet alleen gebaseerd is op doktertje spelen, dat lijkt me niet een hele gezonde situatie namelijk :mrgreen:

Lieve Bob, speciaal voor jou heb ik het boekje Doktertje spelen, het was een fijne tijd, maar nu hoeft het niet meer, tot mijn spijt geschreven
In dit boekje vind je allerlei tips, om weer gewoon met degene om te gaan ,waar je altijd doktertje mee hebt gespeeld, want dat is vaak lastig, omdat je diegene toch ook van een hele andere kant gezien hebt. :roll:

Lieve Bob, ik hoop je zo een beetje geholpen te hebben, zet het van je af, Bob, dat lijkt me het beste, laat haar gaan, dat is ook een teken van liefde..... en wie weet, wat er dan uit mag komen.....
Bob, mocht je er niet uit komen en slijt de pijn te langzaam, kom gerust met je vragen of onduidelijkheden, of misschien wel de angsten op liefdesgebied, ik wil je helpen en als ik er niet uitkom, zal ik je doorverwijzen naar 1 van mijn collega's ik denk dat zij je ook met liefde zullen helpen.

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 27 feb 2004 21:14

bloempie19 schreef:
rosekapje schreef:Zeer geliefde collega's,

Allereerst wil ik me even richten tot Dr. Columbus, zou je me nog eens de statuten willen laten lezen???? En deze keer niet de kleine lettertjes weg tipexen he?! :mrgreen:
Ik begin het gevoel te krijgen, dat er wel het eea in veranderd kan (lees moet :mrgreen: 8) ) worden....

Lieve Dr. Bloempie, nee het geeft niks idd, en ja als Dr. Columbus vervelend wordt (en geloof me, dat zal nog weleens gebeuren :mrgreen: :wink: ) gaat hij idd weer in de snoezelkamer, ik zal je een PB sturen, waarin staat, waar ik de sleutel bewaar :mrgreen: ... Als je dat tenminste weten wilt .............. :lol: :oops: :mrgreen: :roll: .........

Lieve collega's. ik denk dat we er best met zijn drieën uit kunnen komen wat de statuten betreft :mrgreen: :lol:

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje

Aangezien dr. Columbus de statuten niet wil veranderen, kunnen we denk ik beter als hij vervelend is, hem opsluiten in de snoezelkamer. En dan kunnen wij met z'n tweetjes mooi eens die statuten bekijken (en veranderen) :mrgreen:

Liefs. dr. Bloempie

geachte collega's

Laatste woord over die statuten, ze kunnen niet veranderd worden, alleen door mij! 8)
en om frauduleuze handelingen te voorkomen (kan ik zelf nl wel :mrgreen: ) zijn de Refoweb.Dr.Love statuten veilig opgeborgen in een kluisje op de Cayman Islands. :lol:
FORGET IT!
Doe waar jullie goed in zijn, mensen helpen! :shock:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Christa
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Christa » 27 feb 2004 21:21

Christa schreef:
Beste Dr.Love-team!
Er werd mij aangeboden om een cursusje te volgen. Zouden jullie op een rijtje willen zetten welke cursussen er te volgen? Het lijkt me namelijk interessant om er een aantal van bij te wonen.
Bijvoorbaat hartelijk dank!

Lieve Christa,

Dr. Rosekapje heeft niet stil gezeten, of nou ja eigenlijk wel , Ze heeft dan ook alle 59 pagina's doorgekeken,(mijn collega doet het ook niet... ) om voor jou duidelijk te krijgen welke cursussen je zou kunnen gaan volgen...
Ik zit dit dan ook met vierkante ogen te typen.... en ook een muisarm begint op te spelen....

Maar goed, speciaal voor jou...

- Korte cursus zoenen
- gewapend tegen hoon en spot het leven door
- zeg begrijpen we elkaar wel (ook dmv DVD te volgen)
- tongzoenen binnen of buiten de mond
- De OOOOEEEEEEHHHHH AAAAAAAAHHHHH klanken cursus
-Speodcursus LIEFDE

Ook zal er binnenkort een massagecurus gegeven gaan worden door Dr. Bloempie, dus die mag je ook al vast meerekenen.

Hopend je zo geholpen te hebben,

Liefdevolle groet Dr. Rosekapje

Lieve Dr. Rosekapje of Dr. Columbus,
Wanneer zou ik de cursussen kunnen volgen? Zouden jullie dan eerst een korte inhoud willen geven van de te geven cursussen. Dit liever dan niet op deze topic, maar in een pb. Is er nog verschil wanneer de cursussen gegeven worden door een man of een vrouw? Kan ik van u beiden een antwoord krijgen?
Bijvoorbaat hartelijk dank,
Christa

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 27 feb 2004 21:58

muis schreef: Hallo lieve dr. Love!!

Nadat ik die jongen (waar ik cola overheen had gegooid) wat drinken had aangeboden, heeft hij niks meer tegen me gezegd. :(

Probeer volgende keer eens Spa Rood, dat kleeft in elk geval niet! :mrgreen:
Erger nog, hij stalkt me! :x

Dat vind je niet fijn? wat wil je dan? kom op! iedere vrouw wil wel eens lekker gespalkt worden, niet dan? :shock:

Het zal er vast wel mee te maken hebben dat hij zo verlegen is, maar als hij zo doorgaat, dan gooi ik met alle genoegen nog een glas cola over hem heen! :lol:

Geen mooier vermaak als leedvermaak! 8) TIP: Probeer eens een glas bier! En dan na een half uurtje in zijn nek snuffelen! :mrgreen: (stinken!!)
Maar ik wil helemaal niet dat het zo ver komt... Maar hij is voor mij nu een onbereikbare liede. :cry:

over onbereikbare liefdes zijn de mooiste boeken geschreven, de mooiste liedjes over gezongen en!!!!! het meeste verdriet over geleden! :D
zo zie je maar, het doet wel iets met een mens, zo'n onbereikbare liefde!
maar stel je voor, hij was niet onbereikbaar, dan was je hem al lang zat misschien! dan zat je nu al in de dagelijkse sleur, dan was de mythe die je in je fantasie heb gemaakt van hem, al lang en breed voer voor je poes geweest, lieve muis 8) Think about it! Niets is wat het lijkt :mrgreen:
Dr. Columbus, u had zo'n geweldige methode voor dames geschreven om meer 'durf' te krijgen.

Ja, was een top methode, al zeg ik het zelf (zelf geschreven=altijd goed! 8) ) :mrgreen: :lol:
Heeft u dat niet ook voor mannen?

Ja lieve muis, dat heb ik al lang op de plank staan, maarrrrrrrr die methode blijft voorlopig exclusief eigendom van mezelf, hehehehe, en weet je waarom?? omdat ik nog steeds elk weekend van die methode gebruik maakt :D ik hou het voorlopig nog even lekker voor mezelf :mrgreen: :lol: (hhmm weekend, here i come!!! :P )
Als hij me dan weer stalkt, dan gooi ik een sneeuwbal in z'n gezicht, met daarin een briefje waarin jouw methode staat. Dan zal hij me eindelijk veroveren! :D

maarr wees gerust, en heb geduld want eind van dit jaar komt het boek in de $HOP!! :D
Liefs muis

Muis, de Dr is vandaag beetje baldadig, komt omdat ik een net een pilletje heb geslikt, samen gesteld uit tesktikelsap van een gele kikker en het kruid van de nieuwe liefdesbuks van Dr.Rosekapje.
Je had waarschijnlijk een ander antwoord verwacht, maar door dat geexperimenteer zit het er vanavond niet in :wink: :mrgreen:

HOOEEAAAAHHHH!! *zijn er nog assistente in het gebouw?????* 8)

Terug naar “Archief”