Heb jij ideetjes???
Moderator: Moderafo's
lampje99 schreef:nou zeker ik moet er echt niet aan denken. En ik bedenk me wel drie keer de eerstaankomende 10 jaar. Gewoon 10 jaar lang elke nacht lekker rustig slapen. Maar ze is ook wel een snoepje hoor! Ik zou haar niet meer kwijt willen. Alleen heb ik haar volume knop nog niet gevonden.
Heb jij ideetjes???
rosekapje schreef:Zeer geliefde collega's,
Allereerst wil ik me even richten tot Dr. Columbus, zou je me nog eens de statuten willen laten lezen???? En deze keer niet de kleine lettertjes weg tipexen he?!![]()
Ik begin het gevoel te krijgen, dat er wel het eea in veranderd kan (lees moet![]()
) worden....
Lieve Dr. Bloempie, nee het geeft niks idd, en ja als Dr. Columbus vervelend wordt (en geloof me, dat zal nog weleens gebeuren![]()
) gaat hij idd weer in de snoezelkamer, ik zal je een PB sturen, waarin staat, waar ik de sleutel bewaar
... Als je dat tenminste weten wilt ..............
![]()
![]()
![]()
.........
Lieve collega's. ik denk dat we er best met zijn drieën uit kunnen komen wat de statuten betreft![]()
![]()
Liefdevolle groet,
Dr. Rosekapje
cash schreef:ha dr Rosekapje
Ik ben aardig opgeschoten, ik reed net met mn brommert al liefdesgas toeterend door een mooi park in Emmen.
maar kreeg opeens een paar ijsberen achter me aan![]()
Emmen, dan zit ik toch aardig in de buurt??![]()
mn kaart ben ik verloren en nu heb ik het gevoel dat ik een beetje uit de richting bent. maar Emmen ligt vlak bij Twente volgens de internetcafé baas waar ik nu ben.
tot straks denk ik
groetjes Cash
bloempie19 schreef:Aangezien dr. Columbus de statuten niet wil veranderen, kunnen we denk ik beter als hij vervelend is, hem opsluiten in de snoezelkamer. En dan kunnen wij met z'n tweetjes mooi eens die statuten bekijken (en veranderen)![]()
Enne, waar heb je die sleutel? Ik vind het ook leuk om hem eens op te sluiten!
Liefs. dr. Bloempie
Skoezie schreef:Kearl no!, det Vjens kuj toch kats nit leazen... verdup, da toch moar Riesses.
Mijn jagerspak is gansch van de motten vergeven, helemaal kats naar de foeker. Dus ik moet mijn jagerspak aandoen, en met mijn donderbus langs de schapendijk gaan flaneren (dat is toch daar bij die homoparkeer *ahum* plaats![]()
).
Hah, ik ga gewoon met mijn donderbus op homo's jagen, zal ik ze eens een schot schroefjes in hun bips jagen, hehehe, en misschien vind ik daar ook nog wel wat vergeetmijnietjes om mee tenemen voor de deernes...
Probleem, mag een sallander jagen in twente?
Bob de snauwer schreef:Hallo Rosekapje,
Ik heb een vriendin en die ken ik al een hele tijd. Om presies te zijn vanaf dat ze de uitweg wist te vinden uit haar mama en op diezelfde tijd was ik ook aan de beurt. Onze 2 mama's waren daarbij vriendinnen geworden en zo doende. Nu waren we automatish besmet met het ziekenhuisvirus We besloten allebei in ons 4e levensjaar Dokter te worden.Om niet achter te blijven in onze ontwikkeling moest er geoefent worden. Dus, om de beurt dokter en patient wezen.
Dat heeft ook een keer geleid tot daadwerkelijke ziekenhuisopname. We hadden een verhaal gehoord over besnijdenis. Niet echt handig was dat.
Nu zijn we 20 jaar verder en we oefenen nog steeds samen. Alleen nou denkt zij dat ze volleerd is terwijl ik vind dat je nooit te oud bent om te leren. Help, zij wil niet meer en vind het tijd voor een nieuwe praktijk terwijl ik nog veel wil leren.
Groet, een verontruste dokter.
bloempie19 schreef:rosekapje schreef:Zeer geliefde collega's,
Allereerst wil ik me even richten tot Dr. Columbus, zou je me nog eens de statuten willen laten lezen???? En deze keer niet de kleine lettertjes weg tipexen he?!![]()
Ik begin het gevoel te krijgen, dat er wel het eea in veranderd kan (lees moet![]()
) worden....
Lieve Dr. Bloempie, nee het geeft niks idd, en ja als Dr. Columbus vervelend wordt (en geloof me, dat zal nog weleens gebeuren![]()
) gaat hij idd weer in de snoezelkamer, ik zal je een PB sturen, waarin staat, waar ik de sleutel bewaar
... Als je dat tenminste weten wilt ..............
![]()
![]()
![]()
.........
Lieve collega's. ik denk dat we er best met zijn drieën uit kunnen komen wat de statuten betreft![]()
![]()
Liefdevolle groet,
Dr. Rosekapje
Aangezien dr. Columbus de statuten niet wil veranderen, kunnen we denk ik beter als hij vervelend is, hem opsluiten in de snoezelkamer. En dan kunnen wij met z'n tweetjes mooi eens die statuten bekijken (en veranderen)![]()
Enne, waar heb je die sleutel? Ik vind het ook leuk om hem eens op te sluiten!
Liefs. dr. Bloempie
Christa schreef:
Beste Dr.Love-team!
Er werd mij aangeboden om een cursusje te volgen. Zouden jullie op een rijtje willen zetten welke cursussen er te volgen? Het lijkt me namelijk interessant om er een aantal van bij te wonen.
Bijvoorbaat hartelijk dank!
Lieve Christa,
Dr. Rosekapje heeft niet stil gezeten, of nou ja eigenlijk wel , Ze heeft dan ook alle 59 pagina's doorgekeken,(mijn collega doet het ook niet... ) om voor jou duidelijk te krijgen welke cursussen je zou kunnen gaan volgen...
Ik zit dit dan ook met vierkante ogen te typen.... en ook een muisarm begint op te spelen....
Maar goed, speciaal voor jou...
- Korte cursus zoenen
- gewapend tegen hoon en spot het leven door
- zeg begrijpen we elkaar wel (ook dmv DVD te volgen)
- tongzoenen binnen of buiten de mond
- De OOOOEEEEEEHHHHH AAAAAAAAHHHHH klanken cursus
-Speodcursus LIEFDE
Ook zal er binnenkort een massagecurus gegeven gaan worden door Dr. Bloempie, dus die mag je ook al vast meerekenen.
Hopend je zo geholpen te hebben,
Liefdevolle groet Dr. Rosekapje
Nadat ik die jongen (waar ik cola overheen had gegooid) wat drinken had aangeboden, heeft hij niks meer tegen me gezegd.
Erger nog, hij stalkt me!![]()
Het zal er vast wel mee te maken hebben dat hij zo verlegen is, maar als hij zo doorgaat, dan gooi ik met alle genoegen nog een glas cola over hem heen!![]()
Maar ik wil helemaal niet dat het zo ver komt... Maar hij is voor mij nu een onbereikbare liede.![]()
Dr. Columbus, u had zo'n geweldige methode voor dames geschreven om meer 'durf' te krijgen.
Heeft u dat niet ook voor mannen?
Als hij me dan weer stalkt, dan gooi ik een sneeuwbal in z'n gezicht, met daarin een briefje waarin jouw methode staat. Dan zal hij me eindelijk veroveren!![]()
Liefs muis
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 21 gasten