Nee dus.RogierV schreef:En als alle Joden Ariers waren zou hij dan nog de holocaust opstarten? Adolf dus
Moderator: Moderafo's
Nee dus.RogierV schreef:En als alle Joden Ariers waren zou hij dan nog de holocaust opstarten? Adolf dus
henkie schreef:Je vindt het vast ook hypocriet dat een agent een wapen heeft en een vent met dwangbuis in een psychiatrische instelling niet...
Gezien de uitspraken die worden gedaan, neem ik liever niet dat risico.
Sjaak84 schreef:Wat een kromme vergelijking. Bij een psychiatrisch patiënt is er vastgesteld dat hij ziek is. Het is niet vastgesteld dat de leidinggevende van Iran psychisch gestoord zijn.
RogierV schreef:Welk risico neem je eigenlijk?
Je woont toch hier?
Katlheen schreef: En wat heb ik met arme negertjes in Afrika te maken? Ik woon toch hier? Ik zie ze niet en heb er geen last van, dus laat ze maar lekker verhongeren. Toch?
Targetses schreef:Je hebt niet de bewogenheid die uit Mat. 14 spreekt;
15 Bij het vallen van de avond kwamen de discipelen tot Hem en zeiden: De plaats (hier) is eenzaam en de tijd is reeds verstreken; zend dan de scharen weg, dan kunnen zij naar de dorpen gaan om spijzen voor zich te kopen. 16 Maar Jezus zeide tot hen: Zij behoeven niet weg te gaan, geeft gij hun te eten. 17 Zij zeiden tot Hem: Wij hebben hier niets dan vijf broden en twee vissen. 18 Hij zeide: Brengt Mij die hier. 19 En Hij beval de scharen, dat zij in het gras zouden gaan zitten, nam de vijf broden en de twee vissen, en Hij zag op naar de hemel, sprak de zegen uit, brak de broden en gaf ze aan zijn discipelen en de discipelen gaven ze aan de scharen. 20 En zij aten allen en werden verzadigd en zij raapten het overschot der brokken op, twaalf manden vol. 21 Zij, die gegeten hadden, waren ongeveer vijfduizend mannen, vrouwen en kinderen niet medegerekend.
Maar ja, dit zijn dan ook geen negertjes.
Kereltje schreef:
Misschien is het goed om eerst het woordje ALS te lezen.
Targetses schreef:
Dat had ik wel en begreep de strekking best.
Telegraaf schreef:vr 09 mrt 2012, 16:12
Israël vraagt VS om wapens TEL AVIV
- Israël heeft de Verenigde Staten gevraagd om bommen en tankvliegtuigen. Het land wil de wapens gebruiken voor een eventuele aanval op nucleaire gebieden in Iran, zo meldt het persbureau Reuters.
Het Israëlische verzoek zou zijn ingediend in de periode dat premier Benjamin Netanyahu een bezoek bracht aan Washington, vorige week.
De anonieme Israëlische functionaris die dit bericht heeft bevestigd, laat bovendien weten dat het onrealistisch zou zijn als de VS niet zou helpen met een aanval op Iran.
Het verzoek is opmerkelijk, omdat premier Netanyahu met de Amerikaanse president Barack Obama af heeft gesproken dat er geen militaire actie wordt ondernomen. Wel willen de landen de diplomatieke druk op het nucleaire programma van de islamitische republiek blijven opvoeren.
Westerse landen vermoeden al langere tijd dat Iran in het geheim werkt aan kernwapens. Iran blijft volhouden dat haar nucleaire programma bedoeld is om energie op te wekken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten