Hoe oud is M ook alweer, juffiejuf? want misschien is hij idd toe aan iets anders. Hier was het ook met 5 maanden echt op, ze had echt behoefte aan meer. Maargoed, ik gaf natuurlijk flesvoeding, daar zit officieel wel een max aan (al heb ik me daar bij beiden niet aan gehouden, maar echt veel te veel is ook weer niet handig).
Fijn dat J opknapt ajl!
Vanmiddag haalde ik mijn neefje van 4 op van school. Stond ik daar met al die moeders bij school te wachten, waar Jurian in januari, misschien in augustus al, naartoe gaat. Heel vreemd. Ik was toch wel erg blij dat het mijn neefje was die aan de hand van de juf naar buiten kwam in plaats van mijn kereltje. Moet er echt nog niet aan denken

Hij wel, en dat stimuleer ik maar. zo meteen een huilend kind bij het naar school gaan omdat mama er tegenop ziet

Maar gelukkig duurt het nog even. Want ik denk dat augustus ook niks wordt, omdat we dan met opvang zitten, dat geeft alleen maar meer onrust, en vind ik niet zo nodig eigenlijk. Daarnaast vermaakt hij zich nog prima meestal.
Frederiek maakt opeens een sprong lijkt het wel. Ze is heel lang echt een baby geweest. Wel kruipen enzo, maar als ik dan lees wat andere kindjes doen, dan was Frederiek toch nog een echte baby, maar sinds een week of 2 is dat opeens over. Ze kletst de hele dag, zo praatte ze nooit, maar nu opeens is het de hele dag 'mama, papa, jaja, dada (en zwaaien), ooh' enzo. En lachen, geweldig, helemaal dubbel kan ze liggen.
Vorige week voor het eerst gefietst met haar. Naar mijn ouders, tien minuuten ofzo, maar eigenlijk was het net te lang. Heen ging nog, terug zat ze op de helft al scheef. Dus nog maar niet te vaak doen, al is het wel heerlijk

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...