Wat moeheid betreft, ik ben ook ontzettend moe nog...maar goed, ik weet niet of dat aan de bv ligt.. Die gebroken nachten zijn ook geen pretje

Moderator: Moderafo's
Sterretje schreef:Hier gaat het voeden vanaf minuut een super goed.
Hij kreeg alleen op dag 5 spruw, maar doordat we er direct bij waren hebben we er allebei geen last van gehad. Hij komt nu om de drie uur. Dus dat is netjes.
Wat is wel lastig vindt, is dat hij midden in de nacht na de nachtvoeding geen zin meer heeft in slapen. Klaarwakker, en krijssen als hij in bed moet.
Bij manlief op de borst zakt hij rustig in slaap, maar zodra je hem dan weer in bed legt: krijssen. Dit 'wakker' zijn duurt ongeveer een uur en dan slaapt hij weer goed. Maar jah, hij is nu 11 dagen oud, dus ritme moet er nog komen. Ga hem nu zo in de Tummy Tub doen, kijken of het werkt en hopen dat hij er slaperig van wordt voor heel de nacht;-) Want 's ochtends na de TTub en het voeden slaapt hij vaak wel 4 uur voor hij weer komt.
trijntjejohanna schreef:Met Manoël een gesprek gehad... gezegd dat de "tieta" nu na anderhalf jaar op is... zijn antwoord was duidelijk.. ik kreeg een bak water over mij heen... whaha .. geloof dat dat zijn manier was om duidelijk te maken dat hij het niet met me eens is![]()
maar goed hij slaapt nu zonder gedronken te hebben.. nu de nacht nog door en dan hoop ik dat we door het ergste heen zijn.
heb maar gekozen voor cold turkey stoppen, ben bang dat het anders nooit wat wordt..
Schipje schreef:Ik ben nooit moe eigenlijk. Als het 's avonds heel laat is ben ik moe en dat is nieuw voor me.
Overdag ben ik wel behoorlijk energie-loos soms. Gewoon geen fut om wat te doen. (valt dat onder moeheid?) De oudste vraagt ook heel veel aandacht. Ik vind de peuterpubertijd best zwaar.
Schipje schreef:Als de meiden 's middags liggen kan ik wat in het hh gaan doen maar soms moet ik echt even zitten met als gevolg dat ik niet meer opsta tot ze wakker worden. Ik heb het gevoel dat andere moeders altijd maar doorstuiven?
Over haaruitval: bij de oudste heb ik het heel erg gehad. Met drie maanden begon het en met zes maanden werd het minder en nu bij de jongste hetzelfde tijdsbestek maar minder erg gelukkig.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 24 gasten