winterfeestje: wij deden vaak bingo, zo gaaf als kind

Moderator: Moderafo's
Schipje schreef:@654321, en als ze dat gewoon weigeren? Onze oudste 2.5 jaar weigert dat gewoon. Hoe oud zijn jou kids en wat bedoel je met consequent volhouden? Als ze weigeren valt er weinig consequent te zijn?
!
Pluk01 schreef:
Laten huilen zou ik persoonlijk echt nooit doen om ze te laten doorslapen. Dus heb daar ook geen ervaring mee. Hier ga ik er altijd heen, ik troost hem, soms neem ik hem even bij ons in bed, geef hem wat drinken, stop hem in en dat tot hij weer verder slaapt. Soms is dat na 5 min, soms na 1-2 uur. Gelukkig gaat het de laatste tijd steeds beter en komt hij ook zelf naar ons toe als hij even wil kroelen. Dat scheelt mij weer een loopje naar zijn kamer
. Maar ik leg hem meestal wel weer terug in zijn eigen bed na een half uurtje, anders slaap ik zelf zo slecht.
Jannoek schreef:@TJ je hebt toch tabletjes om lactose om te zetten in lactase? Mijn zusje heeft ook lactose intolerantie.
En wat slapen betreft: ik denk ook steeds dat als hij overdag minder slaapt, hij vast 's nachts beter slaapt. Maar hij slaapt zowel overdag bijna niet, als 's nachts...
Appel schreef:
Weten jullie nog tips voor een winterfeestje? Zaterdag houdt onze oudste zijn partijtje, en we zouden eigenlijk dat op de kinderboerderij vieren. Maar dat is allemaal buiten en in de stallen, dus dat is echt te koud.Dat heb ik maar afgezegd, en besloten voor een winterfeestje te gaan. Kunnen we alsnog spelen in de sneeuw, maar wel gewoon bijkomen in ons warme huis. Voor het lekkers dacht ik iets van een sneeuwpop maken van eierkoeken en versieringen, maar andere ideeen zijn natuurlijk ook welkom.
Dippie schreef:V heeft vannacht weer heerlijk geslapen en wij dus ook. Ik hoorde van manlief dat ze gisternacht veel langer bezig is geweest, maar dat ik al in slaap was gevallen, oeps! Dus gisteravond manlief maar eerder gaan slapen en die viel als een blok in slaap! Ik v gevoed en stil gehouden in bed en toen kon ik ook gaan slapen tot vanmorgen half 7! En nu ligt ze weer lekker in bed na een voeding en bad![]()
Iemand nog een idee waar ik een leuk winterjasje maat 62 kan scoren? Ik heb er helemaal geen erg in gehad dat ik nog een groter winterjasje moest hebben, maar ze groeit nu dus uit dr jasje. Heb wel een vestje en die is ook echt lekkernwarm, maar wil toch kijken voor een jasje. En een mutsje..iemand enig idee? Lekker handig om nu winterkleding te kopen
Dippie schreef:
Iemand nog een idee waar ik een leuk winterjasje maat 62 kan scoren? Ik heb er helemaal geen erg in gehad dat ik nog een groter winterjasje moest hebben, maar ze groeit nu dus uit dr jasje. Heb wel een vestje en die is ook echt lekkernwarm, maar wil toch kijken voor een jasje. En een mutsje..iemand enig idee? Lekker handig om nu winterkleding te kopen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten