Het is vooral een poging om de aandacht af te leiden.RogierV schreef:Dat zeker. Maar het is wel een beetje de drinkput vergiftgen zo.
Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Het is vooral een poging om de aandacht af te leiden.RogierV schreef:Dat zeker. Maar het is wel een beetje de drinkput vergiftgen zo.
RogierV schreef:Dat zeker. Maar het is wel een beetje de drinkput vergiftgen zo.
oewel je het niet aan mij vroeg, vind ik het niet correct van hem en zie ik niet waar hij dat op baseert. Doch aangezien jij zelf ook graag labels op anderen plakt verbaast het me wel een beetje dat uitgerekend jij begint te jammeren nu je zelf ook een label opgeplakt krijgt. Vind het lekker? Nee? Ik ook niet, maar wel een mooie vlag!
Wie heeft dat gezegd eigenlijk, want ik kan de quote niet vinden.
RogierV schreef:Ovrigens was het niet mijn bedoeling je het rasta etiket op te plakken mohamed probeerde gewoon beetje geinig te doen(massive catastrophic fail). Ja de vlag is mooi die kleuren hebben altijd een speciale plek bij mij( rood, groen, geel).
Maar ook meer omdat Bob me door moeilijke tijden heeft geholpen.
RogierV schreef:Boekenlezer vond de stijl waarin iznogoedh(isiegoedh ikweethetniet) zijn punt maakte, lijken op de manier waarop Goebells(propaganda minister van NAzi Duitsland) zijn vuiligheid de wereld in slingerde.
het etiket rasta kan er ook nog wel bij
RogierV schreef:Ach zolang ze je voor rasta uitmaken, kan je hoe dan ook geen nazi zijn iig:D
Rare vergelijking trouwens, met Joseph Goebels. Die was nu net bezig met propaganda/desinformatie en verspreiding van haat terwijl ik nu net een stukje desinformatie van het ICR aan de kaak stel.mohamed schreef:Hoewel je het niet aan mij vroeg, vind ik het niet correct van hem en zie ik niet waar hij dat op baseert. Doch aangezien jij zelf ook graag labels op anderen plakt verbaast het me wel een beetje dat uitgerekend jij begint te jammeren nu je zelf ook een label opgeplakt krijgt. Vind het lekker? Nee? Ik ook niet, maar wel een mooie vlag!
mohamed schreef:Hoewel je het niet aan mij vroeg, vind ik het niet correct van hem en zie ik niet waar hij dat op baseert. Doch aangezien jij zelf ook graag labels op anderen plakt verbaast het me wel een beetje dat uitgerekend jij begint te jammeren nu je zelf ook een label opgeplakt krijgt. Vind het lekker? Nee? Ik ook niet, maar wel een mooie vlag!
Iznogoodh schreef:Rare vergelijking trouwens, met Joseph Goebels. Die was nu net bezig met propaganda/desinformatie en verspreiding van haat terwijl ik nu net een stukje desinformatie van het ICR aan de kaak stel.
Staat er ergens in de bijbel dat het doel de middelen heiligt? Laat het ICR maar ophouden om te liegen in naam van God. Zo lang ze dat blijven doen is het gerechtigd dat ik er mijn vinger op leg. Respect voor christelijke mensen betekent ook dat je ze op leugens attent maakt, vooral als die uit kringen komen die zich christelijk noemen en lak hebben aan eerlijkheid.mohamed schreef:Er staat in de Bijbel 'onderzoek alles, behoud het goede' dus als christen zijnde sta ik positief tegenover ieder onderzoek zolang mijn geloof gerespecteerd wordt.
RogierV schreef:Vind je dat niet een beetje ver gaan? Iemand voor Nazi uitmaken.
mohamed schreef:Er staat in de Bijbel 'onderzoek alles, behoud het goede' dus als christen zijnde sta ik positief tegenover ieder onderzoek zolang mijn geloof gerespecteerd wordt.
Iznogoodh schreef:Staat er ergens in de bijbel dat het doel de middelen heiligt? Laat het ICR maar ophouden om te liegen in naam van God. Zo lang ze dat blijven doen is het gerechtigd dat ik er mijn vinger op leg. Respect voor christelijke mensen betekent ook dat je ze op leugens attent maakt, vooral als die uit kringen komen die zich christelijk noemen en lak hebben aan eerlijkheid.
Mortlach schreef:Hier heeft Iznogood wel een punt. Het staat leuk, 'behoud alles en behoud goede' - het is zo'n sem-gouden regel die in alle geloven wel terugkomt, maar aan het naleven ervan ontbreekt het wel eens. Of iets wordt niet onderzocht - dat kan, we hebben allemaal beperkte tijd, maar als er dan onderzocht wordt en het blijkt niet 'goed' te zijn (jokken voor de Heere), dan wordt het wel vergoeilijkt en met de mantel van liefde bedekt.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten