Ooh wat lief Evelien!
Volgens mij zijn scholen idd verplicht om overblijf aan te bieden.
@koorts, Frederiek heeft 2 weken lang koorts gehad, soms wel even onder de 38 graden, maar over het algemeen tussen de 38 en 39.7. Twee weken vond de dokter toch wel erg lang. Dus een kuurtje gekregen, wat binnen een dag al goed werkte. Ik hou helemaal niet van medicijnen, en geef ook niet zo snel een zetpil bij koorts, omdat koorts niet voor niks is. Maar 2 weken lang vond ik toch echt te. Dat vond de dokter gelukkig ook

@eten, dat blijft hier ook een 'probleem'. Dat is het niet, want dat maken we er niet van, maar echt goed avondeten doet hij nog steeds niet. Tegenwoordig proeft hij meestal wel iets van de groenten, omdat hij dan nog een beetje vlees krijgt. Hij lust 3 hapjes witlof, en vaak ook wel wat worteltjes of doperwtjes. Wij passen ons menu ook absoluut niet aan op hem. Hij eet tegenwoordig wel heel veel kale macaroni. De saus hoeft hij niet, maar gewoon witte macaroni. En dan wel 3 opscheplepels ofzo. Maar daar zit natuurlijk ook niet heel veel in, en dat aten we al maximaal eens per week, en eten we nu echt niet meer omdat hij dat zo lekker vindt. Toch merk ik dat de strijd die we niet voerden de afgelopen 1,5 jaar toch zijn vruchten afwerpt. Over het algemeen hebben we hele gezellige maaltijden, en eet hij nu toch soms een hapje groenten, terwijl hij dat de afgelopen 1,5 jaar echt weigerde. Wel hebben we de regel dat hij een half stukje vlees krijgt, eet hij een hapje groenten, krijgt hij de andere helft ook. En na het avondeten krijgt hij niks meer. Dan moet hij tot het ontbijt wachten.
Fietsstoeltje voorop vind ik eng, omdat een stuur veel wiebeliger is dan een bagagedrager. Even het stuur loslaten en het klapt om zeg maar. Een bagagedrager niet. Jurian heeft altijd prima achterop gezeten. En een kindje dat eruit kruipt, dat denk ik idd dat het eerder uitzondering is dan regel. Dus om die reden zou ik niet een ander stoeltje kopen. Voor achterop hebben we een Bobike, gewoon via marktplaats, dat ga ik voor voorop ook wel doen. Want ik denk dat we daar op uit gaan komen. Bedankt allemaal voor de tips

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...