PPM, ik ben niet bang voor het eruit vallen, maar voor het omvallen van de fiets. En als mijn fiets om zou vallen, heb ik liever dat zij er ook uit rolt, dan dat ze zo stevig vast blijft zitten eigenlijk

Of is dat heel raar gedacht? Mijn moeder is ooit met mijn zusje achterop gevallen, arme kind zat zo netjes vast, dat haar hel gezicht bont en blauw was, terwijl, als ze eruit was gerold, het vast minder erg was. Maargoed, je kind moet er natuurlijk niet tijdens het fietsen uitvallen, dan krijg je ook rare blauwe plekken denk ik
Nog maar even bedenken wat ik doe. Fietskar dan denk ik toch maar niet, want kan me voorstellen dat automobilisten die over het hoofd zien. Dan toch maar een stoeltje voorop, of bij mijn schoonzus de aanhangfiets lenen voor Jurian, dat is misschien ook nog wel wat, al weet ik niet of hij dat al zou kunnen. En anders sowieso een voorzitje voor Frederiek. Bedankt allemaal!
vpk, overblijven is op de school waar Jurian heen gaat niet normaal, dat mag ook niet structureel, voor werkende moeders ofzo. terwijl mijn man op een hele strenge school zat, en die bleven altijd over, omdat het een streekschool was. Ze wisten niet beter. Jurian hoeft nooit over te blijven, omdat mijn schoonzus op gaat passen op hem, en dan gaat hij tussen de middag gewoon met zijn neefje en nichtje mee naar haar huis. En verder haal ik hem gewoon op. Voor noodgevallen kan hij wel overblijven, gelukkig. Beetje ouderwets vind ik het, volgens mij blijven er tegenwoordig zoveel kinderen over.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...