Die huisartsen, soms kom je er maanden niet, en dan lijkt het wel of je er elke week zit. Ik dacht altijd dat je tegen kinkhoest ingeent werd, en het dan dus niet meer kreeg. Maar ik las net dat je dan een milde versie nog wel kunt krijgen. Het heerst inderdaad wel, ik heb ook een paar leerlingen (puber dan he) die het ook hebben. Maar die blijven er dus niet voor thuis. Ik was daar echt verbaasd over, maar zij zeiden: 'Ja, we hoesten af en toe, maar verder zijn we eeeeeeecht niet ziek hoor.' Kreeg 'ie even later een hoestbui waar hij bijna in bleef, gewoon eng om te zien. Bij zo'n kleine lijkt me dat helemaal, of niet? Bah, zieke kinderen, daar word ik altijd best ongerust van.
Wat is je dochter een schatje dippie! Echt een fijn meisjeskoppie om te zien. Lekker he, als ze langer gaan slapen?
Was Timon alleen wennen, of echt naar school? Zo fijn als ze graag naar school gaan. Hier gaan de oudste twee ook graag naar school, heerlijk is dat. Het lijkt me best moeilijk als je kind niet graag naar school gaat hoor. School is toch een best groot onderdeel van het leven van een kind. Mijn vriendin heeft dat dus met haar zesjarige dochter. Echt moeilijk!
Koeitje, ik moest echt een beetje lachen om je reactie. Niet om jou hoor, maar dat ik dacht: had ik dat maar meer. Ik ben af en toe echt een beetje te laks in het huishouden, omdat ik lekker zit te lezen of ga winkelen of koffiedrinken met een vriendin. Het lijkt me wel vervelend voor jezelf als je de lat zo hoog legt. Komt dat echt alleen uit jezelf, of heb je het idee dat het ook wel een beetje door de omgeving (man, ouders, schoonouders) gepusht wordt? Dat is soms ook moeilijk om naast je neer te leggen, denk ik.