Katlheen schreef:Ik loop al rond met al die zware guns, en ben ook op weg naar de 2e service star van 170.000 punten. Maar ik zit inmiddels op dik 99.000 punten, dus ben goed onderweg. Die BIpod komt trouwens standaard met dat wapen hoor, het is juist die foregrip die je moet/wilt hebben. Die eerste gun schiet wel lekker, maar ik zou zeker de andere guns proberen. De M60 is lekker zwaar...(en zwaar doet auw bij de tegenstander

).
Dat snipen vind ik echt waardeloos in dit spel, in BFBC2 kon ik dat wel goed, maar in BF3 wil het gewoon niet vlotten. Sniper is dus ook de klasse die ik haast nooit speel.
Ik heb ook het gevoel dat het in BFBC2 makkelijker was, en er ook iets meer fijne plekken waren om te gaan zitten. In BF3 staat er altijd wel een boom of een container in de weg. De Scope sway is ook vrij heftig, maar ik wil nu eenmaal die vliegende detector vrijspelen, de MAV.
Wat betreft die bipod/foregrip, dat hangt toch van je speelstijl af. Running and Gunning als je de foregrip hebt, maar ik ga vaak gewoon ergens liggen waar ik verwacht dat er een aantal vijanden langs zal komen, en dan is de bipod weer erg lekker. Wat dat betreft ben ik meer 'echte' support, ik geef dekking en kogels aan de assaulters.

Misschien dat ik de M60 eens gaan proberen. Ik vind het alleen een groot nadeel dat de wapenbeschrijvingen zo sumier zijn. Je moet aan het type ammuninitie maar raden hoeveel schade het doet. (logica die ik maar toepas is dat hoge vuursnelheid minder schade per kogel betekent). Je kunt helaas niet simpelweg wapens vergelijken. Dat kon eerst toch wel, met van die vormpjes per wapen, als je begrijpt wat ik bedoel.
Het is natuurlijk ook zo dat het een deel gewenning is. Ik weet nu hoeveel recoil de M249 heeft en compenseer dus automatisch. Een ander wapen met andere recoil is dus in het begin altijd ruk.