Bah wat naar Jannoek! Zo ga je volgens mij helemaal niet lekker de nacht in. Hopelijk weet de kinderarts meer.
Meer kindjes ziek dus, en dat nu het net 2012 is

Met Frederiek gaat het weer beter, de koorts was vanmorgen weg, vanmiddag niet gemeten, maar voelde ze wel wat warm, maar echt hoge koorts volgens mij niet. Ze is ook langer wakker geweest vandaag.
Maar elke dag is er een moment dat ze zo hoest, dat alles omhoog komt en ze alleen maar slijm overgeeft. Dat zal wel goed zijn, dan komt het er tenminste uit. Jurian vindt het heel vies, maar wij moedigen haar aan

Hopelijk slapen ze beiden vannacht lekker door, want dat is nog maar 1 nacht gebeurt, de afgelopen 6 weken ofzo. Vannacht hebben we Jurian maar tussen ons in genomen, die werd elke keer huilend wakker van het vreselijke hoesten, en we hadden geen zin meer om elke keer naar zijn kamer te lopen om hem een slokje water te geven, omdat dat steeds wel helpt. Nadat hij tussen ons in lag stopte het hoesten ook, en werd hij gewoon netjes om 7 uur wakker

(waarna hij samen met papa naar beneden is gegaan en Frederiek en ik lekker tot 9 uur door hebben geslapen

)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...