Refowebkids deel 15

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Re: Refowebkids deel 15

Berichtdoor MissF » 02 jan 2012 18:33

Bah wat naar Jannoek! Zo ga je volgens mij helemaal niet lekker de nacht in. Hopelijk weet de kinderarts meer.

Meer kindjes ziek dus, en dat nu het net 2012 is :)
Met Frederiek gaat het weer beter, de koorts was vanmorgen weg, vanmiddag niet gemeten, maar voelde ze wel wat warm, maar echt hoge koorts volgens mij niet. Ze is ook langer wakker geweest vandaag.
Maar elke dag is er een moment dat ze zo hoest, dat alles omhoog komt en ze alleen maar slijm overgeeft. Dat zal wel goed zijn, dan komt het er tenminste uit. Jurian vindt het heel vies, maar wij moedigen haar aan :mrgreen: Hopelijk slapen ze beiden vannacht lekker door, want dat is nog maar 1 nacht gebeurt, de afgelopen 6 weken ofzo. Vannacht hebben we Jurian maar tussen ons in genomen, die werd elke keer huilend wakker van het vreselijke hoesten, en we hadden geen zin meer om elke keer naar zijn kamer te lopen om hem een slokje water te geven, omdat dat steeds wel helpt. Nadat hij tussen ons in lag stopte het hoesten ook, en werd hij gewoon netjes om 7 uur wakker :) (waarna hij samen met papa naar beneden is gegaan en Frederiek en ik lekker tot 9 uur door hebben geslapen :D )
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 02 jan 2012 21:00

kijk, das dan wel weer lief van papa he :wink:

oei wat vervelend jannoek! hopelijk helpt de ab en kan de kinderarts jullie wijzer maken.. op zich wel goed dat je nu weet waar het vandaan komt, dat het blaasontsteking is..
sterkte en beterschap ermee!

de kids hebben hier dwars door het vuurwerk heengeslapen. het was hier ook redelijk rustig, maar toch wel een paar keer een fikse knal.
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 02 jan 2012 22:18

Janoek: je bent er nog mooi op tijd bij!! fjin.... soms laten ze ook aanklongelen tot het knd een nierbekkenontsteking oid heeft, wat blijvend schade kan veroorzaken! top van de huisarts!!

En.. succes verder hoor bij de ka.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 02 jan 2012 22:24

Het wordt nog verder onderzocht of het geen nierbekkenontsteking is. 8-[ Kunnen ze niet zo snel zien geloof ik.
Ben benieuwd naar vannacht, hij heeft al weer een temp van 40...

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 02 jan 2012 22:26

he naar zeg! beterschap met je kleine ventje

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 02 jan 2012 22:27

@Jannoek Zo dat is wel schrikken! Hopelijk slaat de AB snel aan (is volgens mij binnen 24 uur) Hopelijk komen jullie nog wat aan slapen toe vannacht.

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 02 jan 2012 22:58

liefie schreef:@Jannoek Zo dat is wel schrikken! Hopelijk slaat de AB snel aan (is volgens mij binnen 24 uur) Hopelijk komen jullie nog wat aan slapen toe vannacht.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 02 jan 2012 23:06

Jannoek schreef:Het wordt nog verder onderzocht of het geen nierbekkenontsteking is. 8-[ Kunnen ze niet zo snel zien geloof ik.
Ben benieuwd naar vannacht, hij heeft al weer een temp van 40...

Dat hij dan thuis is kindje van mijn vriendin moetst in het ziekenhuis zijn en bkijven uit angst voor blijvende schade. Moet zeggen dat ze toen ook al twee weken aan het zoeken waren wathet nou was... Hou em maar fijn bij je... Hopelijk knapt hij nu al wat op en is het alleen maar de blaas die ontstoken is...

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 02 jan 2012 23:11

Huisarts en kinderarts hebben overlegd. We hebben 'laagdrempelig contact' afgesproken. Bij elke twijfel, gekkigheid bellen & langskomen. Ze houden goed de vinger aan de pols. Morgen sowieso langs komen, ook als het wat beter gaat...
Wat kan je je zorgen maken om zo'n humpie zeg... 8-[

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 02 jan 2012 23:25

Jannoek schreef:Huisarts en kinderarts hebben overlegd. We hebben 'laagdrempelig contact' afgesproken. Bij elke twijfel, gekkigheid bellen & langskomen. Ze houden goed de vinger aan de pols. Morgen sowieso langs komen, ook als het wat beter gaat...
Wat kan je je zorgen maken om zo'n humpie zeg... 8-[

Idd... Hopelijk kom je met het kuurtje al een heel eind... Beterschap en voor jullie ook sterkte!!!

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 03 jan 2012 03:01

Sjonge, wat een zieke kindertjes zeg! Beterschap allemaal! Spannend hoor Jannoek, hoop dat het meevalt allemaal!

Hier gelukkig geen zieke kids, maar de komende weken hebben we wel weer een abonnementje ziekenhuis: 5 afspraken gepland.

Maandag hebben we trouwens een spannend en intensief dagje: Timon heeft zijn eerste echte schooldag, en Sylke gaat voor het eerst naar de psz. Zit ik dan met m'n kinderloze huis, dat zal gek zijn 8-[

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 03 jan 2012 03:25

Hè bah, wat naar Jannoek! Sterkte.

Spannend voor Timon, Haai.
Ilona gaat een weekje later.

Ze is twee weken geleden wezen wennen, een ochtendje met mij er bij,
En ze vond t geweldig.
Kwam wel.gelijk met roodvonk thuis, en wordt nu eindelijk weer wat beter.

Vannacht heeft Fem haar bed ondergespuugd, dus ik.vrees dat zij t nu krijgt.
Zo begon t ook bij ilona namelijk.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 03 jan 2012 10:45

Wat een zieke kindjes weer. Veel beterschap en sterkte voor de moeders met slaaptekort!

Hier gelukkig momenteel geen ziektes. Wij hadden het in november een maand lang, hopelijk gaat het nu onze deur voorbij. Kids zijn sinds gisteren naar een ander kdv gegaan, nu een chr kdv dat recent geopend is. Ze openen in ieder geval al elke dag met een bijbelverhaal en gebed, dus dat is al positief.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 03 jan 2012 12:02

Benieuwd of je kids kunnen wennen ajl!

Hier weer naar de dokter geweest als check, beleid blijft hetzelfde, bij elke twijfel bellen en langskomen.
Benieuwd wat de kinderarts er morgen van vindt.
Hij begint de omgeving om zich heen weer interessant te vinden, dus dat is een goed teken ;-)
Vannacht hebben we wonderlijk goed geslapen. We hadden de wekker om 3 uur gezet om te checken hoe het met 'm ging voor het geval hij zou slapen en wij ook. Hij werd wel wakker, en wij dus ook ;-) maar verder ging het een stuk beter dan verwacht. Wat knap je daar zelf van op zeg, 6 uur slaap na 3 nachten niet/amper slapen. :-oo

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 03 jan 2012 12:43

Fijn Jannoek dat hij opknapt. Onze dochter had in haar eerste levensjaar ook meerdere malen blaasontsteking en is daarvoor ook naar een ka geweest. Bij haar was de oorzaak een colibacterie, maar daar heb je bij jongens wat minder kans op, omdat de urinewegen wat langer zijn. Succes morgen!

Terug naar “Archief”