@PPM: Heel veel sterkte!!! En hoop inderdaad ook dat je nu wat tijd krijgt om zelf te slapen en herstellen!
Hier ook een ziek mannetje, gisteravond opeens koorts en vannacht heel de nacht in de weer geweest, we hebben maar 2 uurtjes geslapen
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
. En hoewel hij regelmatig 's nachts in de weer is, was dat toch wel erg vermoeiend. Nu gaat het wel weer, nog wel koorts, maar hij speelt wel alweer. Respect voor ppm en anderen die dit soort nachten zo vaak voor de kiezen krijgen! Hoop wel dat hij morgen wat beter is, want hij heeft morgenochtend voor het eerst kerstfeest op de PSZ, zou het wel sneu vinden als hij daar niet heen kan.
@TJ: het hele Ere zij God voor een zesjarige?! Dat vind ik wel erg moeilijk

! Pft, ga er maar aan staan! Konden ze dat niet in stukjes hakken of een makkelijker lied kiezen. Zit er een bepaald idee achter dat ze dat dan al moeten kennen?
Levi was hier ook vroeg met tandjes, 6/7 maanden de eerste tandjes en nu is hij 2,5 en beginnen zijn achterste 4 kiezen door te komen.
@Annet: mooi dat jullie dat doen! Ik heb het boek nu net gelezen en het sprak me erg aan. Levi zit nog niet op school, maar ben wel benieuwd of zijn toekomstige school zo'n gebedsgroep heeft. Zal het eens vragen als we binnenkort op gesprek gaan.