plasluiers heeft ze genoeg en of ze groeit.. anderhalve week geleden op het cb geweest, toen was ze wel gegroeid, maar precies vanaf die dag is het begonnen.. misschien volgende week maar even naar het inloopspreekuur om te wegen (als dat tenminste is tussen kerst en o&n).
vermoeidheid zal misschien wel een rol spelen ja. oudste is lekker ondernemend en de keren dat ze 's middags nog een poosje slaapt vind ik altijd lekker om een klusje aan te pakken waar ik haar niet zo goed bij kan gebruiken

. en 's avonds lig ik altijd te laat maar ja, dat is mijn eigen schuld
aanleggen als ze er zelf nog niet aan toe is werkt hier ook niet echt nee..dan drinkt ze gewoon niet, of iets en spuugt het weer uit. 's avonds extra kolven is wel proberen waard. had haar nu om 6 uur beide kanten, half 9 één kant en net om 10 uur weer beide kanten. maar dan is ze zo klaar. als ik de tsr voel dan is het nog een minuut, misschien 2 dat ze een paar flinke slokken neemt en dan begint ze al te 'trekken' omdat het minder wordt of stopt.. weer een flesje nagegeven waarvan ze 80 cc zo opdronk en toen viel ze weer zo lekker in slaap. nu heb ik net dus nog maar even gekolfd - met moeite 40 cc van beide kanten samen.. dat ken ik helemaal niet. kolfde met gemak een heel flesje van 150 cc (soms zelfs uit één kant..).
zou het helpen om na elke (avond)voeding nog even na te kolven?