Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 24 feb 2004 23:01

Aragorn schreef:Oo, dr. Bloempie u bent te goed voor deze wereld! (Als u dat maar niet aangrijpt als argument om naar een andere wereld te gaan, want dan weten wij ons geen raad meer!)

Alleen heb ik nu wel gelijk een probleempje: hoe zorg ik dat mijn duifje niet jaloers wordt als ik gemasseerd wordt door een lieftallige dr. Love?

Heee, hallooo! Mijn vraag is nog steeds niet beantwoord!

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 24 feb 2004 23:39

Hallo Aragorn,

Dr.Bloempie is momenteel even bezig met de opnames van de refoweb Dr.Love DVD 'Hoe werk ik zijn teddy uit het huwelijksbed?' waar zij de rol van teddy beer op zich genomen hebt. :mrgreen:
Vermoedelijk zal ze morgen weer een beeetje opgeknapt zijn, de opnames zijn fysiek nogal zwaar :lol: , en dan zal ze ook een antwoord op jouw vraag geven.
Ook al weet ik wel hoe je dat varkentje moet wassen (ervaring natuurlijk 8) ) toch ben ik benieuwd naar haar methode.
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 24 feb 2004 23:44

*Dr.Columbus zit achter zn buro, beetje met zn vingers te tikken ‘pom pom pom’. De dames zijn even weg en ‘TADAA’ een mail via ons mailadres drlove@refoweb.nl
Even lezen wat er in staat…

Hallo Dr.Love,

Mijn vriend heeft een nogal vreemde gewoonte, elke keer als we kroelen of knuffelen, dan blaast hij in mn oren! :x Telkens schrik ik enorm, niet in de laatste plaats omdat hij dan ook nog heel hard moet lachen, in mijn oren! :?
Al meerdere malen heb ik hem gewaarschuwd, maar het helpt niet. :cry: Iedere keer als in een romantische stemming beland, doet hij die stemming teniet! Gek word ik er van. :shock:
Hoe kan ik hem daarvan afhelpen?
Annie.B. te A.

Hallo Annie,
Dat is even schrikken zeg :shock: , terwijl ik je mail las, komt Dr.Rosekapje binnengeslopen en die blaast me toch in mijn oor! Ik voel dus wat jij heel vaak voelt 8) !! En dat is niet fijn, als je al ziet dat ik nog niet eens in die romantische stemming was, hoe moet het dan wel niet zijn als ik wel in zo’n stemming was?

Ik heb het volgende gedaan, de Refoweb Dr.Love ‘ Liefdesgastoeter’ gepakt, stiekem achter Dr.Rosekapje gaan staan, en die met een die Liefdesgastoeter eventjes een minuut of 2 in haar oren getoeterd. :lol:
Daarna vroeg ik haar of ze nog 1 x in mn oor wilde blazen, maar nee! Ze is ervan genezen! Sterker nog… dat liefdes gas hé! ……………… :oops: ..ik zeg even niets meer :oops:
De liefdesgastoeter is te bestellen op onze website! Slechts 29,95 in de virtuele DrLove $hop!
Lees eerst de gebruiksaanwijzing op onze Chinese Dr.Love Website!!! (moet nog vertaald worden) enige bijwerkingen zijn er heb ik gemerkt. :oops: Later meer hierover.
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

cash
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor cash » 24 feb 2004 23:49

Ha love doktoren!

Stuur mij eventjes een paar van die liefdesgastoeters! die monteer ik op mn brommert! 8)
ga ik al toeterend naar Twente, maar het zal dan denk ik wel een paar weken langer duren voor ik arriveert gheghe :lol:
soms moet je wel eens stoppen onderweg he!
sorry Dr.Rosekapje, no problem? :wink:

groeten Cash

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 25 feb 2004 13:56

Aragorn schreef:
Aragorn schreef:Oo, dr. Bloempie u bent te goed voor deze wereld! (Als u dat maar niet aangrijpt als argument om naar een andere wereld te gaan, want dan weten wij ons geen raad meer!)

Alleen heb ik nu wel gelijk een probleempje: hoe zorg ik dat mijn duifje niet jaloers wordt als ik gemasseerd wordt door een lieftallige dr. Love?

Heee, hallooo! Mijn vraag is nog steeds niet beantwoord!

Lieve Aragorn,

Voordat ik een antwoord geef op je vraag, wil ik je er op wijzen, dat het belangrijk is in een relatie om geduld te hebben. En ik krijg het ernstige vermoeden dat je je geduld totaal niet beheerst!
Natuurlijk krijg je van mij een antwoord, maar je bent niet de enigste patient. (Al ben je wel een VIP :wink: )
Als je toch binnenkort langskomt voor die massage, dan raad ik je aan om ook even onze Dr. Love $hop binnen te lopen. Daar ligt namelijk onze eerste DVD-opname met 5 oscars! op je te wachten: Geen geduld is een smerige zaak.

Nu een antwoord op je vraag.

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je duifje jaloers wordt. Hang daarom een foto van jezelf in haar duiventil. Ze zal de hele dag vol verliefdheid zwijmelend naar je foto staren. :D
Ondertussen kun je naar De Hooiberg komen om door mij onder handen genomen te worden :mrgreen: En niet te vergeten: Die DVD kopen.
En je hoeft toch niet persé tegen haar te zeggen wat je gaat doen? Soms is het beter voor je relatie als je dingen verzwijgt, want spreken is zilver, maar zwijgen is goud! :wink:

Als je toch liever niet voor je duifje wilt verzwijgen wat je gaat doen, dan kun het ook gewoon eerlijk vertellen. Als ze jaloers wordt omdat zij ook een massage wil, dan moet je het even laten weten.
Dr. Columbus zal dan met alle liefde je duifje masseren. :mrgreen:

Een derde optie is dat ik je rug masseer met olie en daarna zonnebloempitten op je rug strooi. Dan kan je duifje zich thuis lekker laten gaan op je rug! :P

Ik hoop dat je gauw komt! Gezellig!
Ik sta al op de uitkijk!

Een liefdevolle groet,
Dr. Bloempie
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 25 feb 2004 14:03

columbus schreef:
rosekapje schreef:INTERN BERICHT AAN AL MIJN COLLEGA'S patiënten en andere meelezenden :mrgreen:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Aangezien het zo druk is, ben ik hard toe aan een sabbatical day, deze wil ik dan ook plannen op volgende week woensdag, 3 maart. Ik heb dan wat anders gepland staan 8) :lol: :oops: en daar wil en kan ik niet onderuit. Ik wil mijn mede Dr's dan ook vragen of ze die dag voor mij willen waarnemen :lol:
Alvast bedankt!!!

Liefdevolle groet Dr. Rosekapje

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Eehhh :oops: ik kan ook niet :oops: :lol:
sorry Dr.Rosekapje, ik heb een date op die dag, en dat moet doorgaan! :mrgreen:

Tjaaaaaaa, *ahum-kuch* :oops:
ehm.....dokters?? :oops:
Ikke heb een heleboel gepland staan op die dag.
Maar misschien kan ik een uurtje vrij maken om de meest urgente vragen te beantwoorden.
Misschien dat de assistentes kunnen helpen? En misschien dat dokter Vin één dag van z'n vakantie wil opofferen om zijn liefhebbende collega's bij te staan? :roll:
Liefs dr. Bloempie
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 25 feb 2004 14:16

columbus schreef:Hallo Aragorn,

Dr.Bloempie is momenteel even bezig met de opnames van de refoweb Dr.Love DVD 'Hoe werk ik zijn teddy uit het huwelijksbed?' waar zij de rol van teddy beer op zich genomen hebt. :mrgreen:
Vermoedelijk zal ze morgen weer een beeetje opgeknapt zijn, de opnames zijn fysiek nogal zwaar :lol:

Het viel mee, ik ben (zoals je ziet) vandaag al weer aan het werk. Ach ja, ik ben een echte diehard! :lol:
Ik lag met een hele sterke vent in bed. :oops: :wink:
Nou die dacht natuurlijk: Dat meisje wip ik zo het bed uit! :shock:
Maar daar had ik al een idee op, want wie niet sterk is moet slim zijn! 8)
Dus hij me duwen en kietelen, boos doen, lief zijn, zelfs smeken :mrgreen: , maar niets hielp! :lol: Dus hij voelde zich best wel voor ^#^ staan natuurlijk!
Maar toen hij er na anderhalf uur achterkwam dat ik niet van dat bed af te wippen was omdat ik geboeid aan het bed zat, :lol: was het feestje gauw afgelopen.... :(
Ik zit nu met een zak met ijsblokjes op m'n oog dit relaas te schrijven. :cry:
Zo zie je maar weer, dat het beroep van Love dokter niet over rozenblaadjes gaat... :!:

Liefs dr. Bloempie
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 25 feb 2004 14:22

Lieve mensen dit eerste zoen verhaal, kreeg ik opgestuurd van een refowepper (jaja, een mannelijke wel te verstaan...)
Als jullie net zoals hem dat verhaal graag bij mij kwijt willen, is dat geen probleem, dat kan natuurlijk via PB, maar sinds kort heb ik ook een mailadres hier en dat is rosekapje@refoweb.nl dusssss mailen maar :lol:

Zo, mooi, kan een vakantieliefde zijn :lol:

Toen ik haar voor het eerst zag, stokte mijn adem :oops:, wat mij betreft was het liefde op het eerste gezicht. Van haar kant niet. Ze zag me niet bepaald staan, tenminste dat gevoel gaf ze me. Achteraf gezien was dat verlegenheid van haar en stiekem denk ik wel eens, playing hard to get 8) . Even voor de duidelijkheid, ik heb haar ontmoet op een camping. We trokken veel met elkaar op in een vast groepje. Het was echt super en gezellig, elke dag onderneemden we wel wat anders. Zo vlogen de drie weken vakantie om.
Het was dan ook de op 1 na laatste dag, dat ik zoiets had van en wat nu :?
Ik wilde graag meer zijn dan alleen maar die jongen van de camping. Dus ik had mezelf dan die dag ok voorgenomen om de stoute schoenen maar eens aan te trekken. Wie niet waagt, wie niet wint 8) .
Die bewuste dag, gingen we naar een dorpje in de buurt van de camping, daar werd een braderie gehouden. We liepen samen, zij en ik. We raakten steeds verder achter de groep, op een gegeven moment zagen we ze niet meer (ach, wat jammer nou :mrgreen: ).
We besloten een ijsje te gaan eten. Zo gezegd, zo gedaan. We zochten een bankje op en gingen zitten. Ineens hadden we elkaar niet zoveel meer te vertellen :oops: .... Ze pakte mijn hand, ik schrok ervan :? , weer was het even stil, op een gegeven moment vroeg ze me wat ik nu dacht. Ik keek haar aan, maar zei niks :oops: ...
Zij nam het heft in handen en begon me te zoenen. Het was echt super, zo mooi, ik had niet gedacht dat het zo zou zijn :lol: . Na een aantal minuten stopten we. We besloten dat het tijd werd om de groep maar eens weer op te zoeken, mijn hand had ze nog steeds vast, samen liepen we hand in hand verder :)
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Skoezie
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Skoezie » 25 feb 2004 14:32

Heb je een jachtdiploma nodig om op vrouwen te jagen? zo ja, hoeveel kost dat of is het slimmer om het illegaal aan te pakken?
Je hoeft er niet aan te twijfelen of ik gek ben ... die conclusie heb ik zelf al getrokken . JA IK BEN

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 25 feb 2004 15:00

columbus schreef:Nu Dr.Vin weg is, op vakantie, heb ik de dames voor me alleen, je begrijpt dat het super om door de dames in de watten gelegd te worden :mrgreen:
en dat wil ik voorlopig even zo houden ja! :x

WAHAHAHAHAHAHAHA

kuche, kuche, kuche, uche, uche uche.... uche, Zoo, zeer gewaardeerde collega :mrgreen: uche, aan dat gas, moet echt nog wat gedaan worden hoor, het is via mijn oren in mijn longen gekomen :? en ik loop nu al de hele dag te kuchen, je wordt bedankt :mrgreen:

Maarre, ik wist het hoor, mannen lopen altijd te zeuren dat het zo fijn is om in de watten gelegd te worden door de dames, jaja, maar ondertussen, heb ik kunnen lezen dat je al behoorlijk hebt zitten klagen hier :shock: :roll:
Niet voor niks natuurlijk... maar toch, wij hadden zoiets van de meeste mannen (lees allemaal :mrgreen: ) kunnen geeneens 1 vrouw aan... :mrgreen: en Dr. Columbus denkt er meerdere aan te kunnen :mrgreen: WAHAHAHA, dit moesten we natuurlijk even uittesten :lol: en nee, hij heeft de test niet gehaald, zoals jullie uit eerdere berichten van hem zelf al hebben kunnen lezen.... :mrgreen:
en dan heb ik nog niet eens alles uit de kast gehaald, de webcam als microfoon gebruiken, haha, das nog niks, knuffelen en knijpen, laat me niet lachen :mrgreen: In zijn oren blazen, op zijn bureau staan springen, het stelt allemaal toch niks voor :mrgreen: 8) , maar ondertussen is onze arme collega, behoorlijk over de toeren.... :cry: :wink: , ik heb dan ook net even de CD, liefdesgeluidjes, maak me gek opgezet in de snoezelkamer, daar komt hij wel op af :mrgreen: (ja, mannen komen overal op af :mrgreen: :wink: ), Na een kwartiertje is de CD afgelopen, maar das niet erg, hij kan geen kant op daar.... De deur zit op slot (....) en ach er is geen andere uitgang.... :mrgreen: , maar geen nood, Dr. Columbus heeft zijn laptop bij zich, dus de vragen kan hij nog prima beantwoorden :mrgreen:

Zeer gewaardeerde collega, Dr. Bloempie en ondergetekende gaan nu eens lekker van de zeer verdiende rust genieten :lol: (HEERLIJK, even geen mannengezeur aan ons hoofd :mrgreen: )
en jij hopelijk ook :mrgreen: na een paar uurtjes snoezelkamer, moet dat toch goed komen, heerlijk, uren kijken naar bubbels.... :mrgreen:

Lieve Dr. Columbus, geniet ervan, je hebt het verdiend :mrgreen: :lol:

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 25 feb 2004 15:15

Haha, dr rosekapje, u heeft volgens mij het record, smileygebruik gevestigd met deze waardevolle reactie.Haha :mrgreen: :wink:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 25 feb 2004 15:53

cash schreef:Ha love doktoren!

Stuur mij eventjes een paar van die liefdesgastoeters! die monteer ik op mn brommert! 8)
ga ik al toeterend naar Twente, maar het zal dan denk ik wel een paar weken langer duren voor ik arriveert gheghe :lol:
soms moet je wel eens stoppen onderweg he!
sorry Dr.Rosekapje, no problem? :wink:

groeten Cash

Ha die Cash!

Nee, hoor zeker geen probleem hoor (ik ben blij dat ik die zakdoekjes ter beschikking heb :cry: ), wacht even, ik hoor een stem uit de kinder%^#$^ euh, snoezelkamer, moment.....
....... oh, het was Dr. Columbus :mrgreen: ik moest van hem zeggen, dat de liefdesgastoeters onderweg waren...
voor de zekerheid, wil ik even tegen je zeggen, dat we ze niet getest hebben op schapen en kippen :mrgreen: , dus mocht je het proberen, het gewenste resultaat kan dan misschien tegenvallen :roll: :wink:

Ik wens je veel succes, met je reis richting Twente :lol:
en veel plezier onderweg, maar dat moet met die toeters wel lukken :wink:

Liefdevolle groet Dr. Rosekapje

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 25 feb 2004 15:55

/me heeft meelij met cash!

Hij zal t wel erg koud hebben op z'n brommert nu.

Of ligt ie nog tussen de kippen?Niet te hopen dat ie last van astma of bronchitus heeft, of een combinatie van beiden :mrgreen:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 25 feb 2004 16:11

Skoezie schreef:Heb je een jachtdiploma nodig om op vrouwen te jagen? zo ja, hoeveel kost dat of is het slimmer om het illegaal aan te pakken?

Lieve Skoezie,

Ik merk uit deze posting, dat je van plan bent om de jacht op vrouwen te openen... en dat is nog niet zo makkelijk :mrgreen:
Je begrijpt het ook nog niet helemaal zie ik, want wie heeft jou gezegd dat je daarvoor een jachtdiploma nodig hebt? :roll:
Dat is klinklare onzin :mrgreen:
Het is ontzettend romantisch, om dat zoals je zelf zegt illegaal aan te pakken, alhoewel het natuurlijk helemaal geen criminele bezigheden zijn :mrgreen:
en in de meeste gevallen is het dan dus ook niet illegaal en dat wil voor de vrouwen onderons dus zeggen ook niet romantisch :mrgreen: :wink:
helaas :cry: :oops: :? :wink:

Wat ik je als tip wil geven, is het boekje te lezen, jagen, hoe en wat. (ja, het is van mijn hand ja :mrgreen: ). Ik denk dat het boekje voor jou een ware uitkomst zal zijn, want het staat natuurlijk boordevol tips :mrgreen: .

Lieve Skoezie, mocht je verdere vragen hebben, je weet het he? Dr. Rosekapje zal je met liefde helpen. :lol:

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje

Skoezie
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Skoezie » 25 feb 2004 16:17

tja nou kijk ... ik had mijn donderbus al uit de kast gepakt maar die kan dus weer terug, jammer jammer jammer :cry: :cry: :cry: . ik had zo graag in een sloot gelegen met de vinger aan de trekker, brein op scherp (en mijn antieke donderbus ook).

Het is dit jaar schrikkeljaar, dan zouden de vrouwen moeten vragen, waarom vragen ze mij: casa nova dan niet?

Hoe weet je trouwens dat ik lief ben?

Owja, ik was verliefd (jahaaa) op een meisje (jahaaaa) en zij op mij (idem) maar durfden daar op school niet op uit te doen, ik vind dat zelf heel dom, maarre is dat nu positief of negatief, ik heb er wel van geleerd (jahaaa) :|
Je hoeft er niet aan te twijfelen of ik gek ben ... die conclusie heb ik zelf al getrokken . JA IK BEN

Terug naar “Archief”