columbus schreef:Nu Dr.Vin weg is, op vakantie, heb ik de dames voor me alleen, je begrijpt dat het super om door de dames in de watten gelegd te worden
en dat wil ik voorlopig even zo houden ja!
WAHAHAHAHAHAHAHA
kuche, kuche, kuche, uche, uche uche.... uche, Zoo, zeer gewaardeerde collega

uche, aan dat gas, moet echt nog wat gedaan worden hoor, het is via mijn oren in mijn longen gekomen

en ik loop nu al de hele dag te kuchen, je wordt bedankt
Maarre, ik wist het hoor, mannen lopen altijd te zeuren dat het zo fijn is om in de watten gelegd te worden door de dames, jaja, maar ondertussen, heb ik kunnen lezen dat je al behoorlijk hebt zitten klagen hier
Niet voor niks natuurlijk... maar toch, wij hadden zoiets van de meeste mannen (lees allemaal

) kunnen geeneens 1 vrouw aan...

en Dr. Columbus denkt er meerdere aan te kunnen

WAHAHAHA, dit moesten we natuurlijk even uittesten

en nee, hij heeft de test niet gehaald, zoals jullie uit eerdere berichten van hem zelf al hebben kunnen lezen....
en dan heb ik nog niet eens alles uit de kast gehaald, de webcam als microfoon gebruiken, haha, das nog niks, knuffelen en knijpen, laat me niet lachen

In zijn oren blazen, op zijn bureau staan springen, het stelt allemaal toch niks voor

, maar ondertussen is onze arme collega, behoorlijk over de toeren....

, ik heb dan ook net even de CD,
liefdesgeluidjes, maak me gek opgezet in de snoezelkamer, daar komt hij wel op af

(ja, mannen komen overal op af

), Na een kwartiertje is de CD afgelopen, maar das niet erg, hij kan geen kant op daar.... De deur zit op slot (....) en ach er is geen andere uitgang....

, maar geen nood, Dr. Columbus heeft zijn laptop bij zich, dus de vragen kan hij nog prima beantwoorden
Zeer gewaardeerde collega, Dr. Bloempie en ondergetekende gaan nu eens lekker van de zeer verdiende rust genieten

(HEERLIJK, even geen mannengezeur aan ons hoofd

)
en jij hopelijk ook

na een paar uurtjes snoezelkamer, moet dat toch goed komen, heerlijk, uren kijken naar bubbels....
Lieve Dr. Columbus, geniet ervan, je hebt het verdiend
Liefdevolle groet,
Dr. Rosekapje
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)