PkN licht... sorry ik noem mezelf gewoon nog hervormd conventioneel (behoudend ) en ik geloof met mjin hart en ziel en niet met dogma's en andere zware stellingen !
Er mag misschien wel iets strenger opgetreden worden , maar dat is ansich een ander punt, wel denk ik dat het juist verhelderend is dat refoweb vrij breed is ! Dat leert je eigen mening bij te stellen of doen versterken , sommige dingen van rechtse kant zijn weer goed, anderen weer absoluut niet , en zo is het ook met wat jij de midden en de lichte kant doet !
Je kan natuurlijk op Refoforum gaan zitten, allemaal bijna gelijkdenkenden... heel veilig, heel beschermd , lekker je eigen eilandje creëren en niks leren.
ik denk niet dat men hier komt om elkaar af te kraken , ik heb een paar pracht vrienden opgedaan op Refoweb ! Van uit de GG kant tot in aanraking komend met O.K.K Sommige dingen begrijp ik en heb ik respect voor en anderen dingen zal ik nooit snappen , maar wel respecteren ! en een ieder beleeft dat op zijn eigen manier, maar natuurlijk is het heel beangstigend als je een ander geluid hoort dan de eigen stem van je vader of moeder (fig gesproken he )
snap ie