Jannoek: als je denkt dat hij echt honger heeft snachts, zal ik hem savonds wat rijstebloem/biobim proberen door de fles ? Of bijvoeden, maar als je dat overdag geeft wordt hij daar savonds volgens mij niet echt meer 'voller' van zodat hij snachts doorslaapt.
Als hij echt weinig drinkt snachts zal het zn ritme zijn, dat doorbreken is erg moeilijk. Even laten liggen met een speentje of duim proberen? Maar ik vermoed dat je dat allemaal al gedaan hebt. Sterkte, want gebroken nachten breken je op, vooral als je ook nog moet werken...
overigens mag je best bijvoeden hoor, tussen de 4 en 6 maanden mag je echt wel beginnen als je kind daaraan toe is. Ook al geef je bv. Bij de oudste met 4 maanden meteen begonnen, die was daar ook echt aan toe en at vrij snel hele borden weg. De tweede had er totaal geen interesse in en begon met bijna 6 maanden pas te eten. Nu denk ik dat ik al wel kan beginnen als het aan meneertje ligt

maar hij moet nog even een maandje geduld hebben.
Spruw: geen ervaring mee nog, hopelijk krijg je het snel weer weg!
Wat wij overigens nu doen, savonds een flesje kunstvoeding. Mn productie is gewoon niet genoeg en op het flesje gaat hij om half 9 slapen tot vanmorgen 5. Maar ook dat hielp bij de oudste niet hoor! Die kwam ook minimaal 2 keer.
En wat anderen zeggen, je menstruatie kan opgang komen, dat was bij mij ook rond 6 maanden voor het eerst weer.