Nexium ja, dat hadden wij ook

En over die basisschool, tja, zo gaat het nu eenmaal op die scholen. Daarom zou ik niet voor die school kiezen, omdat ik dat niet kan ondertekenen. Bij de toekomstige school van Jurian staat in de schoolgids dat de ouders afwijzend tegenover tv moeten staan. Ik zal ook eerlijk tegen het bestuur gaan zeggen als we op gesprek moeten dat wij dat niet staan. We hoeven gelukkig niks te ondertekenen ofzo, want anders kan hij daar gewoon niet heen.
Over slapen gesproken, ik heb weer te vroeg geroepen denk ik

Vanmorgen werden ze allebei 9 uur wakker

Had ik wel even nodig, omdat ik vannacht de nacht inga, en dan altijd het eerste nachtje gewoon oversla. Maar als ik dan al om 6 uur op had moeten staan was dat niks geworden. En overdag even'voorslapen' kan ook niet met kinderen. Vanmorgen om kwart voor 6 zat hij wel te huilen in bed en wilde bij ons slapen, maar toen heb ik hem weer lekker ingestopt, en bleef het dus stil tot 9 uur

En nogmaals: als ik gewoon werk had, regelmatig, en op tijd naar bed kon, dan vind ik het prima om mee te gaan in zijn ritme. Maar met mijn werk hou ik dat gewoon niet vol, en met al de vergaderingen ernaast. Maar dat laatste kan ik zelf wat aan doen natuurlijk om wat dingen af te zeggen.
het vervelende is wel voor hemzelf dat hij bijvoorbeeld morgen alweer om kwart voor 7 eruit moet, dan is zijn ritme natuurlijk helemaal weg. Gelukkig schijnen ze er allebei prima tegen te komen, maar ik denk wel dat altijd hetzelfde ritme beter is voor een kind.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...