Evelien, dat denk ik ook! Vanmiddag was hij bij mijn moeder en hij was poeslief

Keurig geslapen of 'stil' liggen rondkijken. En toen hij mij weer rook begon hij te huilen
Mams heeft hem vanmiddag wel zo kunnen afleiden dat hij echt pas 3 uur later weer kwam. En toen had hij zo'n honger dat hij keurig dronk en daarna als een blok in slaap viel. Moeders kan toveren! Dus dat is wel het proberen waard; afleiden. Badje, wandelen, op z'n andere zij leggen, beetje wiegen etc. Maar tja, net wat je zegt, hij ruikt toch moedermelk bij mij... En ik zal op een gegeven moment toch ook iets voor mezelf moeten doen. 's Ochtends word ik bijna naar van de honger, omdat ik zelf niet goed aan eten toe kom. Hij wil graag rondkijken en mee wiegen op je arm. Ga vanaf morgen de draagdoek weer eens proberen. Dan kan hij lekker om zich heen kijken en mee wiegen en kan ik ondertussen toch even koken.
Ik laat hem nu uitdrinken en 9 van de 10 keer wil hij borst 2 ook nog 15 á 20 min. Sommigen zeggen na 10 min. stoppen, maar als hij blijft smakken en daarna gaat huilen, tja... dan zit ik liever drie kwartier en dat hij daarna rozig is.
Op internet las ik ook over clusteren, wat lijkt op regeldagen (want daarvoor is hij al te oud, toch?). Misschien is dat het? Dat hij soms 4 uur later komt en soms weer om het uur... M'n gevoel zegt dan gewoon aan toegeven, maar het is gewoon zo heftig als je er middenin zit

Moest het effe kwijt. Dan denk ik; hoe moet dat als ik weer moet werken? Begin om 6 uur en ben nu pas om 10 uur klaar (hij gegeten, ik gegeten, gewassen, etc.) Daar moet ik me nu eigenlijk niet druk over maken, maar dat doe je dan stiekem toch.