Jurian is toch bijna 3 jaar? Er zijn van Nijntje wake up wakkers, die je op een tijd kan instellen dat de kids op mogen staan. Dan doet Nijntje nl. haar oogjes open en komt er een zonnetje. Ze zijn wel duur ( 35 euro), maar het schijnt wel te helpen.
Al vraag ik mij persoonlijk wel af of je het moet willen dat hij tot 9.00 uur uitslaapt. Dan heb ik zelf nl. altijd het idee dat ze of te laat naar bed gaan of oververmoeid zijn of ziek zijn. Aan de andere kant zullen er ook ouders zijn die het zielig vinden dat onze kids als ze naar het kdv gaan er al om 6.30 uur uitzijn

@ evelien Dat gehuil ken ik jammer genoeg ook heel goed. Wat ik begreep van de osteopaat is dat dat met name voor kan komen bij kinderen die een traumatische bevalling achter de rug hebben, zoals een vacuümponp. Mijn beide kids zijn met grof geweld geboren en krijsten ook de hele dag en C. ook nog eens de hele nacht. Dat is echt afgrijselijk. Ik zou eens bellen met een osteopaat. Mijn ervaring is dat de huisarts en het cb het te makkelijk afschuiven als een overbezorgde moeder en zeggen dan gewoon dat huilen erbij hoort, maar je wordt er gewoon horendol van.