Wat vervelend Evelien. Wat hier echt heel erg heeft geholpen is ritme en regelmaat. Op dagen dat we gewoon thuis zijn doet ze het het beste. Dan slaapt ze opeens wel 2 uur achter elkaar, en is zo tevreden. Ook steeds als ze maar iets moe leek in bed leggen. En alleen met haar wandelen als ze goed wakker is, omdat ze anders in de wagen weer in slaap viel, en dan thuis weer wakker schrok omdat we opeens stil stonden.
Nu gaat het gelukkig stukken beter, en kan ik haar makkelijk meenemen. Maar nog steeds slaapt ze alleen in haar eigen bedje of in de wagen op het kdv lange tijd achter elkaar, in de maxi cosi of als ik met haar wandel met de wagen is het een stuk korter. OOk reageert ze sneller op geluiden. Jurian sliep overal doorheen, zij niet.
Het gaat hier opeens wel heel snel allemaal. Gister draaide ze voor het eerst van haar rug naar buik, en toen ook meteen maar heel vaak, vandaag. Kom ik vandaag op het kdv om haar op te halen, zegt de leidster:' Tjonge jonge, ze was er druk mee, blijft maar rollen van buik naar rug en andersom'

huh, ik dacht dat ze ooit een keer per ongeluk van buik naar rug rolde, maar nu opeens heeft ze het door denk ik.
En ze heeft haar duim eindelijk gevonden. Zo lekker, ik hoop dat dat gedoe met die speen over is. Hij lag net namelijk nog in mijn mans auto die niet thuis is, maar ze heeft geen kik gegeven, lag ze net heerlijk te slapen met haar duim in haar mond. Ik vind een speen zo onhandig, die vergeet ik zo snel, en als ze dan niet zou slapen als ze de speen niet heeft, dat vind ik niks. Maar ze leert het dus vanzelf

haha, ik vind het een knul hoor tj, maar kan me wel indenken dat anderen denken dat het ook een meisje zou kunnen zijn

Wat is Abel een droppie zeg!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...