Waar kopen jullie je kleding?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

pipgirl
Mineur
Mineur
Contacteer:

Re: Waar kopen jullie je kleding?

Berichtdoor pipgirl » 28 sep 2011 15:27

Ik heb even op de site van Brouwersmode gekeken,mooie kleren,thanks voor de tip meisje!
Alleen jammer dat er geen prijzen bijstaan.

Het is ook niet zo dat ik alle kleding van desigual leuk vind hoor,soms is het wel erg bont. :)
Wij kunnen elkaar pas wezenlijk zien, als ik de moeite neem mijn ogen te sluiten om door die van jou de wereld te aanschouwen.

-Judith-
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor -Judith- » 28 sep 2011 18:28

pipgirl schreef:Wel grappig om te lezen dat de meesten toch bij dezelfde winkels hun kleren kopen.
Soms kun je ook geluk hebben,ik was al hel lang op zoek naar een jas,zoiets als desigual
en heb er een gevonden bij c&avoor maar 40 euro.

De hema vind ik ook een leuke winkel,vroeger voor onze dochters en nu voor mij,vooral de basic-shirtjes en die blijven inderdaad lang mooi.

Op zich is het ook niet erg om wat meer geld voor kleren uit te geven als je het echt mooi vindt,maar ik doe voor de zoveelste keer een lijnpoging en dan is het wel jammer als het later niet meer past.

Ik heb net op marktplaats wel een bod gedaan op een leuke didi rok.Ook merk ik dat als je een buikje hebt,rokken toch vaak beter/mooier zitten dan broeken.Vooral bij de heupbtoeken van tegenwoordig.

En bij de takko kan ik soms ook wel goed slagen,alleen hebben ze daar weinig rokken.

Ik droeg bijna nooit broeken, maar de afgelopen tijd wel wat meer, en ik krijg juist heel veel complimenten dat het leuk staat, en afkleed!

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 28 sep 2011 19:26

Ik koop heel veel kleding bij de kringloop. Merken schelen mij niets, maar ik vind het vaak wel grappig als ik er een leuk merkkledingstuk voor een paar euro tegenkom, wat nieuw veel en veel meer heeft gekost.
De basic shirtjes van de Hema vind ik juist niet zo geweldig, ik vind ze erg snel slijten. Nu heb ik wat shirtjes bij Ter Stal gekocht, eens kijken of die het wat langer houden.

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 28 sep 2011 21:18

Ik ben niet zo'n fan van de TerStal basisshirtjes. Ik heb stapels shirten (korte mouw/lange mouw) omdat ik die veel onder het uniform draag. TerStal vind ik eigelijk nog slechter dan Hema. Kleur lijkt sneller iets faler te worden, krimpen iets en vind ze ook nog eens niet fijn dragen.

Zoals in een ander topic al gezegd, ik ben fan van MissEtam Outlet. Met een beetje goed zoeken kan ik ook regelmatig slagen bij Didi (m.n. voor rokken) en de WE. Soms H&M, C&A. Verder hier nog wat winkels in het dorp, Harderwijk, Kampen & Drachten waar ik wel redelijk kan slagen voor alles behalve broeken.

College Style is niet helemaal mijn stijl en daarnaast vind ik het gewoon te duur voor nette & 'refo' kleding. In het voorjaar was ik er met iemand anders en zag er een super mooi stel! Ver boven mijn budget uiteraard, maar toch gekocht. Met 3 weken kon ik de naden alweer aan elkaar naaien. Ik wilde er mee terug, maar werd toen 'langdurig' ziek waardoor het er niet van is gekomen. Na een week of 6 kwam er een vlek op die ik erzelf niet uitkreeg, bleek uitstomen niet eens te kunnen. Nu loop ik dus met een dure rok met vlek, maar gelukkig valt het de meeste mensen niet op. Maar voor mij dus voorlopig geen CS meer =;
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

leen10
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor leen10 » 03 okt 2011 17:48

Ik heb wel eens een rok gekocht van Remofashion. Weten jullie waar je kan zien als ze weer een verkoping ergens in het land houden? Op internet kon ik het niet vinden. (of ik heb op de verkeerder plaatsen gezocht...)

nita
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor nita » 03 okt 2011 17:58

leen10 schreef:Ik heb wel eens een rok gekocht van Remofashion. Weten jullie waar je kan zien als ze weer een verkoping ergens in het land houden? Op internet kon ik het niet vinden. (of ik heb op de verkeerder plaatsen gezocht...)

op internet kun je dat ook niet vinden geloof ik, ze hebben ook geen site, je moet maar net iemand kennen die lid is van die nieuwsbrief, dus misschien dat je zo iemand kent...hier staan ze nooit dus kan je helaas niet helpen..

verder haal ik mn kleding werkelijk overal, als t maar goedkoop is, soms in de kringloopwinkel kom ik nog wel eens wat tegen, maar verder als ik kleding koop is het toch wel vaak de zeeman, wibra, prijsmepper heeft soms ook nog wel wat liggen

meisje20
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor meisje20 » 03 okt 2011 21:55

ik heb ook wel eens shirtjes bij ter stal gekocht. nog geen maand later zaten er overal gaatjes in omdat de naden los lieten.
Gods geduld is groot maar niet oneindig

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 04 okt 2011 18:39

Terwijl ik juist een grote fan ben van de Terstal shirts. Van andere winkels vind ik ze lang zo lekker niet zitten en sluiten niet mooi aan, vaak heb ik het probleem dat de mouwen ook nog eens tekort zijn maar daar heb ik bij de Terstal geen last van.
Ik draag ze vaak 1 seizoen (zomer korte mouw, winter lange mouw) en dan hebben ze de beste tijd gehad. Maar ik draag ze dan ook erg veel, zodra ze uit de was zijn heb ik ze vaak wel weer aan. Vaak koop ik ze als ze een actie hebben van 2 tegelijk.

Afgelopen zomer had ik een 't shirt van de hema, maar daaronder droeg ik dan nog een basic shirt van de Terstal anders vond ik hem niet lekker zitten :oops:.

Ik koop m'n kleding in allerlei winkels, al let ik wel op de prijs. Maar net wat meisje20 zegt, ik werk niet naast m'n opleiding en heb lang niet altijd het geld voor kleding. Soms koop ik wel eens wat duurders, bijv. een setje kleding voor de kerk of als ik iets
echt mooi vind. De laatste tijd denk ik vaak eerst heb ik het echt nodig? Maar als ik soms prijzen zie, dan hoef ik het al niet meer :shock:... Het enigste waar ik niet op bezuinig is schoenen, maar ik koop dan ook niet elk jaar nieuwe.

@ Leen10; als je lid bent bij remofashion dan krijg je een uitnodiging als ze bij je in de buurt zijn. Al vind ik vaak het nadeel dat de brief heel kort van te voren komt. Onlangs ben ik er nog geweest, maar het is niet echt mijn smaak. Daarbij vind ik het nadeel
dat hier dan heel veel mensen in hetzelfde rond lopen. Al heb ik er laatst wel een donkerblauw lang vest gekocht, nouja gekregen van me moeder ;). Maar nu moet ik nu nog op zoek naar een rokje erbij...
Wat de toekomst brengen moge........

juffiejuf
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor juffiejuf » 04 okt 2011 18:49

@ leen10; om te vragen waar hij binnenkort bij jou in de buurt is kan je hem ook gewoon ff bellen. Als je via google zoekt naar remofashion (in Rijssen woont hij) krijg je vanzelf een mobielnummer van hem en dan kun je het vragen en gelijk je adres opgeven voor nieuwsbrief.

Op die nieuwsbrief staat ook waar hij dan weer een half jaar later is met de volgende collectie.

Ik koop alle kleren ook overal en nergens. Als ik wat leuks zie koop ik het en wil er ook niet veel geld aan kwijt zijn.

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 06 okt 2011 10:17

@leen10: Ik weet natuurlijk niet waar je woont, maar op 22 oktober is Remo (opruiming!) in de Abr. Hellenbroekschool in Zwijndrecht, van 9-12 uur 's morgens. En anders idd even googelen op Remo, dan vind je z'n mobiele nummer wel en kun je bellen (tussen 18.30 en 20.00 uur). Een PB'tje sturen mag natuurlijk ook!

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 07 okt 2011 16:08

Ik vind de rokken en jurken van King Louie heel mooi! Maar vaak zijn deze wel duur in de winkel. (Trixenrees en de sissy boy) Daarom kijk ik soms op MP of op de online shop met uitverkoop.

En verder koop ik mijn kleren echt overal; veel basics bij h&m,vero moda, steppin out, geddes&gillmore, zara en noa noa. (Die laatste heeft ook leuke rokken!)
Dus, dat.

leen10
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor leen10 » 07 okt 2011 17:59

Bedankt allemaal voor de tips van Remo. Mijn ouders wonen in de buurt van Zwijndrecht, dus misschien kan ik die verkoping van Remo combineren met een bezoek aan hen. 'k Kijk nog even!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 07 okt 2011 20:39

@ kate spade hoe vallen de jurken van King Louie? Ik heb net op de webshop gekeken en er zitten inderdaad hele leuke jurken tussen.

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 08 okt 2011 18:53

Gaaf hé, die rokjes van King Louie? Echt mooie printjes, jammer dat ze bij Sissy boy maar 3 printjes verkopen. Ik vind het lastig te zeggen hoe de kleding van King Louie valt, ligt een beetje aan het model.

Ter vergelijking: ik heb meestal maat 34/36 en xs. Mijn KL rokjes en jurkje zijn maat S en dit zit prima. Een vriendin hier heeft meestal maat 38 en haar KL jurk is maat M.
Dus, dat.

meisje20
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor meisje20 » 10 okt 2011 15:17

ik heb ook even op de site (King Louie) gekeken.. :wink: een heel leuk rokje en een vest besteld :oops:
Gods geduld is groot maar niet oneindig

Terug naar “Archief”