Alleen jammer dat er geen prijzen bijstaan.
Het is ook niet zo dat ik alle kleding van desigual leuk vind hoor,soms is het wel erg bont.

Moderator: Moderafo's
pipgirl schreef:Wel grappig om te lezen dat de meesten toch bij dezelfde winkels hun kleren kopen.
Soms kun je ook geluk hebben,ik was al hel lang op zoek naar een jas,zoiets als desigual
en heb er een gevonden bij c&avoor maar 40 euro.
De hema vind ik ook een leuke winkel,vroeger voor onze dochters en nu voor mij,vooral de basic-shirtjes en die blijven inderdaad lang mooi.
Op zich is het ook niet erg om wat meer geld voor kleren uit te geven als je het echt mooi vindt,maar ik doe voor de zoveelste keer een lijnpoging en dan is het wel jammer als het later niet meer past.
Ik heb net op marktplaats wel een bod gedaan op een leuke didi rok.Ook merk ik dat als je een buikje hebt,rokken toch vaak beter/mooier zitten dan broeken.Vooral bij de heupbtoeken van tegenwoordig.
En bij de takko kan ik soms ook wel goed slagen,alleen hebben ze daar weinig rokken.
leen10 schreef:Ik heb wel eens een rok gekocht van Remofashion. Weten jullie waar je kan zien als ze weer een verkoping ergens in het land houden? Op internet kon ik het niet vinden. (of ik heb op de verkeerder plaatsen gezocht...)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten