Ik ben ook wel positief over de bv, ondanks dat er nu weer spruw in het spel is en er van doorslapen nog geen sprake is.
Ik maak van t voeden als het even kan echt een rustmomentje. Vind het heerlijk om liggend te voeden. Hoe Floris me dan aan zit t ekijken, zoooo fantastisch lief
En ik vind het ook gewoon heel makkelijk. Geen gehannes met poeders en flesjes 'en ik heb een goed excuus om m overal (behalve mn werk

) mee te nemen

Ik voed nog op verzoek, niet super veel regelmaat dus. Laat me niet leiden door de voedingen, zie wel wanneer hij komt. Op de dagen dat ik werk kan hij veel langer zonder voeding dan op de dagen dat ik thuis ben, hij heeft toch liever de borst blijkbaar.

De laatste tijd slaapt hij vanaf ongeveer 9u s avonds, maar wordt dan om 12u wakker en is dan klaarwakker. Nog even puzzelen wat we daar aan kunnen doen...
Verder verbaast het me dat ik die onregelmatigheid volhou, had ik van te voren niet verwacht met mn controlfreak zijn...
Morgen gaan we beginnen met daktarin, hopen dat de spruw dan snel verdwijnt.
Succes dames, en bijna mama's: ondanks dat het soms iets minder lekker gat heb ik geen seconde spijt.
Verdiep je goed in voor en nadelen van bv/kv. Als je er echt voor wil gaan is het goed te doen en wordt het vanzelf leuk!