Moderator: Moderafo's
paprikameisje2 schreef:oooh wat kan je van de koude kermis thuiskomen. Heb gister een soort van informatieavond gehad rondom instroomkinderen op de basisschool en hoe alles reilt en zeilt.
Tja.. aangezien ik op de twee andere scholen veel invalwerk doe, weet ik wel oe daar gewerkt wordt, maar niet op deze. Deze drie scholen vallen onder 1 bestuur en vereniging. Tjoh.. ben zo geschrokken zo op een ouderwetse manier er nog wordt gewerkt, de oktobergrens wordt nog gehanteerd, de ouders weten gewoon niet wat voor consequenties dat heeft als je nu je kind al in groep 1 laat zitten, want het wordt als een doublure aangemeld.
Pffff... erg veel frustratie! hoop dat gauw de schoolinspectie komt om de boel door te lichten! Baal er nu wel van dat ik verstand heb van onderwijszaken!en nu gewoond e boel los kunnen laten, hopend in goed vertrouwen dat ze het werk goed doen.
paprikameisje2 schreef:Je kind kan tegenwoordig neit tweekeer meer blijven zitten op de basisschool, dus zal je kind, naar het speciaal onderwsij moeten, terwijl ze gewoon is blijven zitten in groep 1, en er is verder niks mee gedaan, geen extra hulp en handelingsplannen ed!
Tja, mijn kind hoeft ook niet persee door, maar ik wil wel dat ze haar ziena ls uniek en niet van: ze komt na de kerst en ze rommelt maar wat aan tot de zomer!
Lenny schreef:ff iets heel anders als schoolperikelen hoor: ik kreeg van de week bom de vraag: wanneer komt de tweede?Vond het echt NIET leuk!!! Wist ff niet wat ik moest zeggen ook. De toespelingen erop worden de laatste tijd al steeds meer (dochterlief is bijna 2), maar zo plompverloren in mijn gezicht nog niet meegemaakt...
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 12 gasten