Heel herkenbaar Evelien. Ik vond dat ook zo lastig, wanneer bel je nou. Bij beiden was het kindje nog niet ingedaald, en moest ik bellen als de vliezen braken. Bij Jurian gebeurde dat ook, en zag ik meteen dat hij in het vruchtwater had gepoept. Dus dan weet je het wel, dat je moet bellen.
Bij Frederiek dacht ik ook dat mijn vliezen gebroken waren, niet met een plons, maar toch steeds wat vocht. Dus ook gebeld, maar toen zei ze dat het niet zo was, na een controle. Maar toen ik toch echt steeds meer pijn kreeg vond ik het zo moeilijk om te bellen. Toen kwamen ze al wel met maximaal 2 minuten ertussen Zelfs toen ik om kwart voor 12 mijn man had gebeld om hem voor Jurian te laten zorgen, dacht ik nog dat het misschien voorweeen waren (die toch wel erg pijn deden

):D Een uur later toch maar de vk gebeld, had ik al 5 cm, en waarschijnlijk toch ook de vliezen gebroken. 3 uurtjes later was ze er al.
Ze zeggen wel eens dat je het echt wel voelt, als het weeen zijn, maar ik vond het lastig om echt zo te noemen eigenlijk. Maar joh, je ontdekt het vast vanzelf, en een eerste komt meestal niet in een uurtje, dus je hebt vast tijd genoeg om nog te bellen.
NdW laat eens wat horen

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...