Zwanger deel 12

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Re: Zwanger deel 12

Berichtdoor Evelien » 14 sep 2011 06:46

Oeih wat een verdriet Jamillah. Heftig zoiets.

juffiejuf
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor juffiejuf » 14 sep 2011 06:52

Hoe zou het met NdW en VpK zijn??? Ik denk dat ze misschien beide wel aan het bevallen zijn :wink:

@jamilah; echt triest zijn zulke dingen!

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 14 sep 2011 08:36

Verdrietig Jamillah.

Nog geen nieuws van vpk en NdW....

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 14 sep 2011 13:24

Wat heftig jamillah, echt verschrikkelijk zoiets! :(

't blijft stil vanaf de kant van vpk & ndw, hoop op snel goed nieuws!

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 14 sep 2011 16:19

Bedankt voor jullie reacties. Ze moest vandaag naar het ziekenhuis om te kijken wanneer ze zou gaan bevallen. Vreselijk allemaal. En ze kwam me twee weken geleden nog vertellen dat ze een geslachtsbepalende echo was wezen doen, en vertelde dat ze een jongetje zou krijgen. Na twee jongens was ze een beetje bang dat mensen dachten dat ze daar misschien niet zo blij mee zou zijn, en dat ze juist blij was dat ze zwanger was van een gezond kindje. Toen ik een week of 9 zwanger was van Thirsa was kreeg ze namelijk ook al een miskraam, na 8 weken dan, maar o ik vind het zo intriest! En nou krijg ik ze ook niet te pakken als ik bel dus misschien is het allemaal wel aan de gang nu, ben even nergens bij met mn hoofd..

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 14 sep 2011 17:22

ach jamillah, wat verdrietig... heel veel sterkte!

juffiejuf schreef:Hoe zou het met NdW en VpK zijn??? Ik denk dat ze misschien beide wel aan het bevallen zijn :wink:

nou, ik denk het niet... :wink: hier tenminste nog niets hoor. ben vandaag gezellig naar de markt geweest. was wel leuk, maar echt iedereen die je kent roept 'wat doe jij hier dan nog', 'loop je nog steeds' of 'jij hoort in bed'. tja, mocht je willen... morgen weer naar de vk, ben benieuwd!

maar van ndw verwacht ik binnenkort toch wel nieuws, want zij heeft zich al even niet gemeld hier
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 14 sep 2011 17:24

Wowh nog heftiger zeg eerst een miskraam en dan ineens dit.

Hier mag ik morgen weer naar de vk, k voel me totaal niet lekker (grieperig) en hoofdpijn. k Moet echt rustig aan doen.
Wat ik nu echt super lastig vindt is wanneer begint zo'n bevalling nou en wanneer moet je bellen. k Zou best wel willen weten wanneer het nou komt (de dag dan zeg maar). :oops:

k Ben erg benieuwd naar NdW en Vpk.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 14 sep 2011 17:25

ow Tegelijk gepost vpk. Kun je dat nog volhouden joh naar de markt.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 14 sep 2011 17:33

Heel herkenbaar Evelien. Ik vond dat ook zo lastig, wanneer bel je nou. Bij beiden was het kindje nog niet ingedaald, en moest ik bellen als de vliezen braken. Bij Jurian gebeurde dat ook, en zag ik meteen dat hij in het vruchtwater had gepoept. Dus dan weet je het wel, dat je moet bellen.
Bij Frederiek dacht ik ook dat mijn vliezen gebroken waren, niet met een plons, maar toch steeds wat vocht. Dus ook gebeld, maar toen zei ze dat het niet zo was, na een controle. Maar toen ik toch echt steeds meer pijn kreeg vond ik het zo moeilijk om te bellen. Toen kwamen ze al wel met maximaal 2 minuten ertussen Zelfs toen ik om kwart voor 12 mijn man had gebeld om hem voor Jurian te laten zorgen, dacht ik nog dat het misschien voorweeen waren (die toch wel erg pijn deden ;) ):D Een uur later toch maar de vk gebeld, had ik al 5 cm, en waarschijnlijk toch ook de vliezen gebroken. 3 uurtjes later was ze er al.

Ze zeggen wel eens dat je het echt wel voelt, als het weeen zijn, maar ik vond het lastig om echt zo te noemen eigenlijk. Maar joh, je ontdekt het vast vanzelf, en een eerste komt meestal niet in een uurtje, dus je hebt vast tijd genoeg om nog te bellen.

NdW laat eens wat horen :mrgreen:
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 14 sep 2011 17:39

jawel hoor :mrgreen: rustig aan lopen en af en toe even pauzeren. als ik thuis was gebleven was ik waarschijnlijk ook maar aan het poetsen gegaan dus vond dit nog wel een leuk uitje.

wat naar dat je je zo vervelend voelt, morgen even extra naar laten kijken joh.

tja wanneer begint een bevalling nou.. dat vond ik ook wel lastig. iedereen zei de vorige keer: als het zover is dan merk je het vanzelf! maar hier begon het ook met diarree en misselijkheid, dus dacht dat ik gewoon verkeerd gegeten had. maar toch, toen de weeën echt doorzetten wist ik genoeg :wink: ik wou mijn man gewoon naar zijn werk sturen 's ochtends, maar die was zo slim om de brief van de vk erbij te pakken (daar stonden allemaal punten op wanneer je moet bellen, bij weeën om de zoveel min. enzo) en om de tijd tussen de 'krampen' die steeds regelmatiger kwamen op te nemen. maar ik had mij steeds ingesteld op een bevalling die wel 3 dagen kon duren...maar een paar uur later was ze er al.
Zijn handen, jouw handen

jouw zorg, Zijn zorg!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 14 sep 2011 18:53

O, ik dacht eindelijk een berichtje van vpk....er is vast iemand geboren.....maar helaas! Ons geduld wordt wel op de proef gesteld. :mrgreen:

Ik dacht ook beide keren dat het voorweeën waren en toen ik vervolgens naar bed ging en in een kwartier 5 weeën kreeg, ben ik er toch maar uitgegaan. Achteraf gezien voelde ik mij beide keren al niet zo lekker en was ik erg in mijzelf gekeerd. Bij de eerste had ik niet eens door dat mijn vliezen braken, ik was al in mijzelf aan het mopperen dat ik zelfs mn plas niet meer op kon houden en dat bleken dus mn vliezen te zien :lol: . Ach, meestal vallen ze er niet zomaar uit, bij mij in ieder geval niet :mrgreen: Aan de andere kant ben ik daar ook wel blij om, want onze opvang voor de kids woont ook 1,5 uur rijden bij ons vandaan.

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 14 sep 2011 20:16

jamillah, wat een verdrietig nieuws. sterkte.

Vanmiddag zijn we weer naar de gyn geweest, en alles zag er goed uit. nog weer een echo gehad, en dat blijft toch zo bijzonder om te zien. Mijn hb was aan de lage kant, niet extreem laag, maar voor mijn doen wel heel laag, dus aan de staalpillen.
Ik hoop dat ik dan niet zo moe en ook soms 'raar' ben ( soort licht in mijn hoofd )

nou vpk en ndw, kom op met dat nieuws ;)
Afbeelding

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 15 sep 2011 15:08

ja ndw, kom eens op met dat nieuws :mrgreen:

hier nog steeds geen nieuws hoor... controles bij de vk waren allemaal nog goed vanmiddag. bloeddruk zelfs nog lager dan vorige week, dus wat dat betreft wijst er hier nog niets op een ophanden zijnde bevalling..

evelien, hoe gaat het bij jou? jij moest toch ook naar de vk? voel je je al wat beter?
Zijn handen, jouw handen

jouw zorg, Zijn zorg!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 15 sep 2011 15:15

Ik ben ook weer door de controle gekomen en dit keer een heel fijn gesprek gehad, want ik zat er toch wel even door heen begin van de week maar nu heb ik zoiets van oke dit klusje gaan en moeten we gewoon klaren en we zien wel wanneer het begint. En ze gaf me een complimentje. :oops: En ik voel me al weer stukken beter. Ik had nu een verloskundige die ik nog niet eerder had ontmoet en echt een super leuke, ik hoop zo dat zij bij de bevalling is. :mrgreen: En ze liet me ook voelen waar het kopje lag en dat het hoofdje wel goed lag ten opzichte van m'n bekken. Dat gaf voor mij ook wel een geruststelling.

@Vpk, wel fijn dat de controle's goed waren. Tot hoelang laten ze bij jullie doorlopen? waar kijken ze bij jullie naar?

Ik vermoed dat Ndw gewoon in t kraambed ligt en niet eens denkt aan refoweb :wink: .

En wat ik nu ook merk is dat ik me nu stukken beter voel, lichamelijk dan, sinds ik geen zware dingen meer til en zware huishoudelijke zaken verricht. :wink:

*Annette*
Majoor
Majoor

Zwanger deel 12

Berichtdoor *Annette* » 15 sep 2011 16:27

NdW houd de spanning er goed in, ze is online geweest ;)...
Wat de toekomst brengen moge........

Terug naar “Archief”