Moderator: Moderafo's

als ik tijd heb zittenw e gewoon nog langer aan tafel. ondertussen boekje, prop je het in de mond... gewellig moment houden!!
 als ik tijd heb zittenw e gewoon nog langer aan tafel. ondertussen boekje, prop je het in de mond... gewellig moment houden!! 

LauraC schreef:Ik vind het nu ook niet zo erg...maar straks op school krijgt hij maar 20 minuten om te eten

en vertikt hij het om te eten.
 en vertikt hij het om te eten.LauraC schreef:Wat zouden jullie doen als je kind (3,5) tussen de middag rond de 45 minuten erover doet om 1 snee brood (met kaas of ham oid), een stukje fruit en een yoghurtje te eten? Na 20 minuten weghalen? Erbij blijven zitten tot hij/zij klaar is? Negeren en je eigen ding gaan doen tot hij/zij klaar is?

.
. doet 'ie het nog steeds. Sinds juni vorig jaar is hij ook gaan nagelbijten en heb ik al meer dan een jaar zijn vingernagels niet meer geknipt. En als die te lang zijn, bijt hij teennagels. Vinger ook bijna permanent in de mond, vooral als hij ontspannen is (boekje lezen) of moe/gestresst. Er is mij nooit eenduidig advies gegeven dus helaas...
  doet 'ie het nog steeds. Sinds juni vorig jaar is hij ook gaan nagelbijten en heb ik al meer dan een jaar zijn vingernagels niet meer geknipt. En als die te lang zijn, bijt hij teennagels. Vinger ook bijna permanent in de mond, vooral als hij ontspannen is (boekje lezen) of moe/gestresst. Er is mij nooit eenduidig advies gegeven dus helaas... Sterretje, te grappig die dochter van je! Wij bidden niet onder 5 euro zeggen we altijd
  Sterretje, te grappig die dochter van je! Wij bidden niet onder 5 euro zeggen we altijd 
LauraC schreef::mrgreen: Sterretje, te grappig die dochter van je! Wij bidden niet onder 5 euro zeggen we altijd

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten