Moderator: Moderafo's

Schipje schreef:Hè bah jpc, kan me voorstellen dat je ke zorgen maakte. Fijn dat alles er goed uitzag.

ajl schreef:Dat is schrikken JPC! Was je alleen thuis of was er iemand bij je? Kan zo'n insult schadelijk zijn voor de kleine uk?
 Zo'n insult kan schadelijk zijn, het trekt namelijk ook al je zuurstof weg, zelf word ik ook blauw om de mond. Bij de geboorte van Hannah kreeg ik het ook en toen kakte haar hartslag helemaal in. dus dat was ook schrikken en dat heb ik nu nog steeds in mijn achterhoofd.
 Zo'n insult kan schadelijk zijn, het trekt namelijk ook al je zuurstof weg, zelf word ik ook blauw om de mond. Bij de geboorte van Hannah kreeg ik het ook en toen kakte haar hartslag helemaal in. dus dat was ook schrikken en dat heb ik nu nog steeds in mijn achterhoofd.
 Merk echt dat mn weerstand de laatste tijd erg laag is! Het begon vrijdagavond met opeens hevige verkoudheid. Erg slechte nacht gehad, door het hoesten 4x over mn nek gegaan
 Merk echt dat mn weerstand de laatste tijd erg laag is! Het begon vrijdagavond met opeens hevige verkoudheid. Erg slechte nacht gehad, door het hoesten 4x over mn nek gegaan  De volgende dag echt niet lekker, maar we zouden met fam naar de dierentuin gaan, dus tocg geprobeerd. Het ging eventjes goed, maar had het al snel gehad. Toen ik thuis kwam gelijk mn bed in met 38,8. Nog geen uur later was het 39,4! Snel weer paracetamol ingenomen en toen zakte het gelukkig weer. En toen ging ik naar de wc....ik vloog bijna op van de pijn! vermoedelijk dus een blaasontsteking? Geen idee, nooit gehad... Pijn wordt nu wel wat minder, maar blijft toch. Morgen toch voor de zekerheid maar wat urine inleveren... En hopen dat ik me ook weer snel de oude voel!
 De volgende dag echt niet lekker, maar we zouden met fam naar de dierentuin gaan, dus tocg geprobeerd. Het ging eventjes goed, maar had het al snel gehad. Toen ik thuis kwam gelijk mn bed in met 38,8. Nog geen uur later was het 39,4! Snel weer paracetamol ingenomen en toen zakte het gelukkig weer. En toen ging ik naar de wc....ik vloog bijna op van de pijn! vermoedelijk dus een blaasontsteking? Geen idee, nooit gehad... Pijn wordt nu wel wat minder, maar blijft toch. Morgen toch voor de zekerheid maar wat urine inleveren... En hopen dat ik me ook weer snel de oude voel! 

Dippie schreef:@evelien: waarom moet ik mijn vk bellen dan? Vind ik niet echt nodig en zij al helemaal niet denk ik
Vanmorgen wilde ik urine opvangen omweg te brengen, maar merkte gister al dat pijn minder werd. Vanmorgen helemaal geen pijn, dus wacht er maar even mee. Ben nog steeds ziek en heb ook totaal geen fut om me nu te gaan douche en aan te kleden om nr de dokter te lopen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten